Instellen account Incredimail

Status
Niet open voor verdere reacties.

Willem8160

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 jun 2007
Berichten
3
Hallo

Wie kan mij misschien advies geven hoe een account in Incredimail in te stellen, ben niet echt handig met die dingen !
We hebben thuis Tele2 internet, de desktop heeft Windows Mail, ons e-mail adres is een xxxxx@zonnet.nl (Versatel) adres

Op de note-book van m’n vrouw heb ik Incredimail geinstalleerd (ze had alleen webmail van Yahoo), onder accounts zie ik tot m’n verbazing daar ook weer ons zonnet adres. Ik verwachtte daar een Incredimail adres te moeten instellen.
Daarmee kon ik overigens ook gewoon mailtjes versturen (die dus doodleuk de afzender xxxx@zonnet.nl hadden), maar niet ontvangen

Ik wil/moet (?) voor haar natuurlijk zo’n apart Incredimail (isp?) adres aanleggen, anders wordt het verwarrend.
Moet ik nu die zonnet account verwijderen, en zoja, nadat ik toevoegen klik, wat vul ik dan in bij de resp. servers ?

Afijn, duidelijk dus dat ik niet erg handig ben, hoop van harte dat iemand me kan helpen. Alvast bedankt.
Willem
 
ik ga er vanuit dat je zonnet wilt behouden??

kijk bij de hulpmiddelen- account

kijk bij eigenschappen en dat servers

inkomend pop.zonnet.nl
uitgaand:mailhost.zonnet.nl

dat moet ie zijn dacht ik

aleen waar jij zonnet heb heb ik hetnet


een incredimail adres is niet nodig cq onmogelijk
 
Laatst bewerkt:
Hallo, dankjewel voor je reactie

Nou ja, ik wil op de desktop inderdaad blijven mailen met Windows Mail met m'n Zonnet e-mail adres, en ik dacht dan op de notebook mailen met Incredimail en een een Incredimail e-mail adres, maar begrijp dat dat laatste helemaal niet nodig is ?
Afijn, ben nu op mn werk, ga zeker vanavond even uitproberen !
Nogmaals dank.


ik ga er vanuit dat je zonnet wilt behouden??

kijk bij de hulpmiddelen- account

kijk bij eigenschappen en dat servers

inkomend pop.zonnet.nl
uitgaand:mailhost.zonnet.nl

dat moet ie zijn dacht ik

aleen waar jij zonnet heb heb ik hetnet


een incredimail adres is niet nodig cq onmogelijk


kan zijn dat je er1moet veranderen in tele2

dus ipv zonnet vul je daar tele2 in
 
nee geen incredimail adres

dus dan wordt het de eerste optie volgens mij

het zelfde dan als op je desktop
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan