Instellen als standaard internetprogramma via internetopties

Status
Niet open voor verdere reacties.

sjorsvde

Gebruiker
Lid geworden
18 mei 2007
Berichten
161
Goedeavond,

Deze oplossing van de site van Blackberry:

Resolution 3
Microsoft® Outlook® is not the default email application. To configure Microsoft Outlook as the default email application, complete the following steps:

In the Windows Control Panel, double-click Internet Options, then click Programs tab.
From the Email drop-down list, select Microsoft Outlook.
Click Apply, then OK.


Kan ik niet gebruiken, aangezien Microsoft Outlook niet in deze lijst voorkomt. Hoe kan ik ervoor zorgen dat Microsoft Outlook wel in deze lijst voorkomt.

Het probleem zit zo namelijk zo dat ik mijn blackberry niet meer kan synchroniseren met Microsoft Outlook. Bij het synchroniseren van mijn agenda en contactpersonen, krijg ik steedse de melding van een onbekende fout. Bij de site van BB staan een aantal oplossingen, de andere heb ik wel allemaal uit kunnen voeren, maar deze dus niet :-(

Wie kan mij helpen??
 
Wat je ook aan het doen bent: Wat je laat zien is puur op de PC/laptop, dus niet op de blackberry.

En heb je Outlook wel op je PC/laptop geïnstalleerd staan? Indien niet, dan komt Outlook natuurlijk niet voor in die lijst van beschikbare e-mail programma's.

Tijs.
 
Ja is ook op de pc, daar krijg ik de melding ook. Dat is ook zo vreemd.
 
Heb je wel Outlook op je pc staan? Indien ja, dan een herstelinstallatie gaan doen van Office/Outlook en kijken of Outlook daarna wél voorkomt in die programma-lijst.

Tijs.
 
Hmm, dat kost wel een hele hoop tijd, zeker omdat hij het eerst wel altijd heeft gedaan :S
 
Volledige herinstallatie of herstelinstallatie van Office kost (op een redelijke computer) ong. 25 minuten...

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan