instellen firewall

Status
Niet open voor verdere reacties.

nico200

Gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2003
Hallo allen,

Ik heb een nieuwe firewall: Kaspersky Internet Security. Nu heb ik een download programma genaamd Azareus. Kaspersky staat in learning mode. Als ik Azareus open, krijg ik veel meldingen van inbound, outbound. Azareus wil veel contact met het internet leggen. Hoe configureer ik mijn firewall op een zodanige manier dat ik veilig kan downloaden?

Bij voorbaat dank,
Nico..

Hallo allen,

Ik heb een nieuwe firewall: Kaspersky Internet Security. Nu heb ik een download programma genaamd Azareus. Kaspersky staat in learning mode. Als ik Azareus open, krijg ik veel meldingen van inbound, outbound. Azareus wil veel contact met het internet leggen. Hoe configureer ik mijn firewall op een zodanige manier dat ik veilig kan downloaden?

Bij voorbaat dank,
Nico..
Naar mijn weten kan je de poorten die Azureus nodig heeft open zetten voor Azureus. Als het zo echt niet lukt kan je nog bedenken of je nog een andere bittorrent client wil proberen.

Ja, vaak staan die instellingen voor poorten openzetten niet gelijk heel goed zichtbaar maar vaak onder Advanced of iets in die richting.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan