instellen gegevens voor ontvangen en verzenden van mail in outlook 97

Status
Niet open voor verdere reacties.

h.ploegstra

Gebruiker
Lid geworden
29 okt 2000
Omdat mijn tweede computer zo traag functioneert heb ik office 2000 verwijderd en outlook 97 geinstalleerd. Via de optie extra, service heb ik de eigenschappen bij internetmail als volgt ingesteld: bij de server voor internetpost de popserver ingevuld. Bij geavanceerde opties heb ik de SMTP server ingevuld. Als ik nu op verzenden klik en een mailtje naar mezelf stuur belandt deze in postvak uit. verder gebeurt er niets. De knop verzenden en ontvangen zoals bij office 2000 kan ik niet vinden. Het mailtje wordt niet verzonden en komt ook niet binnen.
Heb ik mijn gegevens goed ingesteld en hoe kan ik een mailtje versturen.
Ik heb trouwens een kabel aansluiting.
Wie heeft er meer tips om de computer sneller te laten functioneren. (windows 98se pentum 1,) Ik formatteer regelmatig.

bvd Harrie Ploegstra

Extra\opties\e-mailinstellingen?

Groetjes,
Bennie

Hier staat internet post geselecteerd en aangevinkt. Inmiddels verzend hij wel mail als ik outlook afsluit. Er komt geen mailtjes binnen. Er verschijnt daarna het volgende bericht: Er is niet aangemeld bij de post server pop2.arnhem.chello.nl. Controleer uw accountinformatie bij deze server.

Harrie

Het lijkt me dat er toch sprake is van een verkeerde configuratie-instelling. Het lijkt me anders dat je contact moet opnemen met de Helpdesk van Chello.

Groetjes,
Bennie

outlook

Het is ; mail.arnhem.chello.nl
en ; smtp.arnhem.chello.nl
succes

Ik heb de server gewijzigd in "mail.arnhem.chello.nl" Er komt weer de kreet "er niet aangemeld bij de post server mail.arnhem.chello.nl

Harrie

Hanna bedankt. Ik krijg nu weer mailtjes via outlook binnen. Rest mij nog 1 vraag: Hoe kan ik berichten versturen zonder het programma te moeten afsluiten. Ik kan namelijk geen knop verzenden en ontvangen zoals bij outlook 2000 vinden.

Harrie

verzenden

Nou, zo even uit mijn hoofd, niet onder bestand?? heb zelf 2000.

Of kun je bij beeld de knoppen niet tevoorschijn toveren, :-))), of met je rechtermuisknop op het grijze gedeelte van een werkbalk en dan aanpassen.
Succes

De knop toevoegen is me niet gelukt. Ik kwam er wel achter dat de post ophalen en verzenden met de F5 toets kan. Hanna nogmaals bedankt.

een groet van Harrie Ploegstra

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan