Instellen knoppen van muis?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Comp
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Comp

Gebruiker
Lid geworden
26 apr 2007
Hallo,

Ik heb een 8-knops muis van het merk ZOLID, mijn vraag is moet je die mulitmedia knoppen nog instellen? Je kunt er met de rest van de knoppen niets doen behalve om pagina's te scrollen, recht/links klik, en vorige pagina, volgende pagina. Maar hoe zit het dan met de knoppen die je zou kunnen gebruiken voor muziek enzo te luisteren?

Alvast bedankt,

Comp

geen cd bijgehad zeker>??? is ook een merk van niks,maar als je cd bijgehad hebt software installeren:D

Of anders kan je vast wel de benodigde software van een site downloaden of mij configuratiescherm/ muis iets instellen.

Is volgens mij een muis van Aldi, kun je je op het WWW ongans zoeken naar eventuele software en drivers

Het zal dan wel een medion muis zijn. Misschien kan je via ene plaatje herkennen welke het is.

Hallo,

Ik heb een 8-knops muis van het merk ZOLID, mijn vraag is moet je die mulitmedia knoppen nog instellen? Je kunt er met de rest van de knoppen niets doen behalve om pagina's te scrollen, recht/links klik, en vorige pagina, volgende pagina. Maar hoe zit het dan met de knoppen die je zou kunnen gebruiken voor muziek enzo te luisteren?

Alvast bedankt,

Comp

Misschien kun je hier wat mee doen

http://www.microsoft.com/hardware/m...ersion=IntelliPoint 6.1 32-bit for Windows XP

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan