instellen moederbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

gertjanvink

Banned
Lid geworden
13 aug 2002
Hallo, ik heb een pcchips 577 moederbord met amd k6-350 mhz processor, maar ik heb nooit beeld, ik weet niet of het aan de jumper instellingen ofzo ligt, want van de site http://www.pcchips.com.tw/M577.html
lukt het me niet om de handleiding te dowloaden weet iemand hoe ik daar ergens anders aan kan komen en wat het probleem nog meer zou kunnen zijn.

MVG Gertjan Vink.

Dit lijkt me meer een probleem op het vlak van de videokaart; drivers oké? Aansluitingen oké? Zit de GPU goed in z'n gleufie?
Krijg je geen error beep code bij opstart?

ik had de jumpers erop gezet, maar toen had ik een moederbord waar net 1 klein verschil in zat met deze, dus ik denk dat het daar niet aan ligt, ik krijg geen piepjes, hdisk en de rest begint te werken, geen beeld, heb met agp, pci en isa videokaart geprobeerd, geen beeld, ram goed getest, geen beeld. zo kaal mogelijk geprobeerd te starten.... geen beeld

Supports Acclerated Graphics Port(AGP) V1.0
Klopt dit met de specificaties met jouw videokaart?
Daarbij zie ik geen onboard graphics staan, dat klopt ook, denk ik!?
Idd, die handleiding kan ik ook niet downloaden, da's gek. Getuigd niet van service, wellicht ff mailen?
Als ik tijd heb zal ik nog 'ns verder zoeken, suc6

ik heb pci isa en agp geprobeerd, maar wil je ff uitleggen wat je met deze vraag bedoeld

pas nog een pc met K6-2 pocessor gekocht en ik heb anderhalve dag liggen kloten met de jumpers. Weet je zeker dat bijvoorbeeld de voltage-instellingen goed staan? (dat was het probleem bij mij)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan