Instellen standaardprinter

Status
Niet open voor verdere reacties.

lwversteegh

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
2 dec 2012
Hallo,
Sinds enige tijd kan ik mijn printer niet meer instellen als standaardprinter (heeft wel gewerkt!). Ik heb de professional-versie. Verder is de printer ingesteld als printer voor mijn thuisnetwerk (ik zie het icoontje erbij). Al pdfcreator geïnstalleerd om het daarbij te proberen, maar dat lukt ook niet, het "V-tje" komt niet te voorschijn. Ik kan wel printen, maar moet elke keer in het keuzescherm van Word of excel mijn printer aankiezen. Ik zie dus in het apparaten en printer-menu wel de printer staan, maar als ik via de rechter muistoets de optie ''instellen als standaardprinter'' aanklik gebeurt er niets, ook geen foutmelding :evil: .
Wie heeft idee hoe ik dit weer goed zet.

Groeten,
Laurens

Maak een systeemherstelpunt. Probeer daarna alle printers ( behalve natuurlijk de printer die je wilt gebruiken ) te verwijderen en kijk eens wat dat uithaalt.
Maakt dat geen verschil, kun je nog altijd terug naar je vorige toestand.

Coenraad,
Heb ik geprobeerd, alle printers verwijderd en alleen de printer die ik gebruik geïnstalleerd. Default suggereert bv. word het lege veld in de keuzebox waarin verder alleen die printer staat die je dan ook moet aankiezen.

Groeten,

laurens

Al eens geprobeerd om je printer opnieuw te installeren ? Uiteraard na het progamma van je huidige printer te deïnstalleren.
Let wel op bij het installeren van een ( usb ) printer dat je de printer pas aansluit als het installatieprogamma er om vraagt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan