Instellen van Win2000 Server

Status
Niet open voor verdere reacties.

sulley

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
11 jun 2003
Berichten
2
Ik heb een probleem met het instellen van een Win2000 Server.

Ik wil met iemand een netwerk maken via een wireless lan, dit d.m.v een wireless accesspoint die rechtstreeks op een isdn router zit aangesloten die DHCP heeft. De accesspoint staat ingesteld op automatisch ip adres toewijzen. In mijn server zit nog een netwerkkaart die staat verbonden via een hub op mijn thuisnetwerk. Mijn netwerk heeft een vast IP Adres.

Het probleem is nu dat ik games wil spelen tegen mijn neef. Mijn PC zit in het netwerk met het vaste IP Adres en die van mijn neef zit met een wireless lan netwerkkaart verbonden op de accesspoint.

Hoe moet ik mijn Server instellen om games te kunnen doen met mijn neef, of is dit niet mogelijk ?



( ik wil het eerst proberen via de server. als dit niet mogelijk is dan stop ik de wireless lan netwerkkaart in mijn game pc.. volgens mij heb ik dan geen probleem )
 
Je moet gewoon direct verbinding kunnen maken naar het IP Adres van je neef. Daarvoor hoef je niks op de server in te stellen.
 
Ik kon hem niet pingen... ik heb nu de server ingesteld dat hij ook werkt als router en nu werkt het eindelijk goed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan