• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Instellenknop Paginavoorbeeld faalt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gegroet gedreven meedenkers

ik heb een nieuwe printer als standaard geïnstalleerd. Na het openen van Excel, ja zelfs met een nieuw werkblad, bleef de Instellen knop op paginavoorbeeld reactieloos.

Ook de actie met 'Regserver' leverde evenmin een positief resultaat.

Wat begon als een principieel vraagje is blijkbaar uitgegroeid tot een echte case.
Ik vraag me af of het nog wel de moeite loont om zich een punthoofd op de hals te halen vermits er andere mogelijkheden waren om het beoogde dialoogvenster te openen. Maar zoals in den beginne gesteld een knop staat er om er gebruik van te kunnen maken, en momenteel blijft hij nog altijd elke actie weigeren.

Groeten van

nIh1IlO

Hoi, :D

Zou ik jouw *.xlb eens mogen ontvangen? (ben benieuwd of hij bij mij ook raar gaat doen)

Tja, en een punthoofd krijg ik hier op een bepaalde manier wel van! (dit is toch redelijk onbegrijpelijk)

Eigenlijk zijn bovenstaande tips, al vergaande tips om iets te herstellen! (maar ja)

Ben benieuwd?

See Yah! :thumb:

Gegroet Joost

bedankt voor het toegestuurde bestandje. Heb uitgevoerd wat je suggereerde. Resultaat: de knop Instellen op Paginavoorbeeld weigert te reageren; het verwachte dialoogvenbster opent zich NIET.

Alweer mijn beste dank voor je hersenenwerk.

Groetjes van nIh1IlO

Haai, :D

Vandaag, weinig tijd gehad.......

Maar je bent nog niet van me af.........er moet een oplossing zijn! :thumb:

Gegroet Joost

ik ben benieuwd naar wat je nog achter de hand hebt.

nIh1IlO

is dat bij ieder bestand dat je maakt in exel??
probeer ook eens het zelfde bestand op een andere pc.

kan het zijn dat je een en ander hebt beveiligt??

Gegroet pietweele

Het fenomeen manisfesterrt zich inderdaad bij elk bestand dat ik maak of open in Excel.
Ik heb niets beveiligd in de betrokkenn bestanden, maar zelfs dan nog, het fenomeen zou zich zich niet mogen voordoen.
Ik probeer een van mijn bestandjes eens op een andere computer en laat dan het resultaat weten.

Groeten van nIh1IlO

kun je ook onder menu bestand niet in je pagina instllingen??, want dan heb je het zelfde venster.

Hoi pietweel

affirmatief antwoord op je vraag; ook viaBeeld Kop/Voettekst, zoals ik eerder reeds heb vermeld, kom ik bij het bewuste dialoogvenster.
Het gaat om een principiële vraag voor deze knop; een knop is er toch om gebruikt te kunnen worden, niet?

Groetjes

nIh1IlO

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan