Instelling aan/uit-knop

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mistadabolina1

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 sep 2010
Ik heb een nieuw moederbord geplaatst, maar nu is de instelling vd aan/uit-knop van mijn systeem zo gewijzigd dat de pc direct uitgaat als ik m één keer kort aanraak/indruk. Dat is niet handig, onder meer vanwege een rondkruipende zoon die dol is op dat knopje. Voorheen moest ik de knop vier seconden ofzo indrukken voor-ie uitging.
Wie weet hoe ik dat weer kan terugveranderen? Ik heb me al suf zitten zoeken (ook via Google uiteraard) , maar kom er niet achter. Ik gebruik Vista Home Premium

Ik ga uit van Windows 7.
ga naar start -> typ in het zoekvenster "aan/uit-knoppen" en daar kan je kiezen wat voor actie je wil ondernemen als je er een keer kort op drukt.

Ik ga uit van Windows 7.
ga naar start -> typ in het zoekvenster "aan/uit-knoppen" en daar kan je kiezen wat voor actie je wil ondernemen als je er een keer kort op drukt.

ha MrHenkie,

dank voor je reactie, maar ik wil weten hoe ik die knop zo kan configureren dat ik er drie tot vier seconden op moet drukken voor het systeem uit gaat. Ik kan die instelling werkelijk nergens vinden, maar vermoedelijk zoek ik op de verkeerde plek.

Misschien heb je een oude firmware versie van je mobo* ?

* moederbord

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan