Instelling toetsenbord

Status
Niet open voor verdere reacties.

ellahenk

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2004
Ik had een vraagje voor vrienden van mij!Zij hebben een nieuwe computer gekocht en hebben windows XP home er op geïnstalleerd alleen nu werkt het toestenbord niet zoals het hoort. Als ze een mailtje willen versturen dan is de @ nergens te vinden oftewel het toetsenbord moet worden aangepast. Zelf hebben we thuis windows XP Prof en daar gaat het aanpassen erg makkelijk maar we hebben gister bij hen gekeken en das een stuk moeilijker.Wie heeft er thuis ook de homeversie en kan mij vertellen hoe we de instelling van het toetsenbord moeten veranderen!

Alvast zeer bedankt voor het antwoord!:thumb:

Welkom op Helpmij.:)

Start>configuratiescherm>Landinstellingen>Talen>Details.
Zet hier de instellingen op Nederlands[Nederland] - Verenigde Staten[international]

Dit is voor de XP-home-versie toch want ik zie dat het via XP-pro zo ook gaat ja?

Ok..dank je wel..ik heb t antwoord doorgemaild aan mn vriendin dus als er was mis gaat kom ik met een nieuwe vraag zeg maar!
:D

Azerty naar qwerty

Ik had een vraagje voor vrienden van mij!Zij hebben een nieuwe computer gekocht en hebben windows XP home er op geïnstalleerd alleen nu werkt het toestenbord niet zoals het hoort. Als ze een mailtje willen versturen dan is de @ nergens te vinden oftewel het toetsenbord moet worden aangepast. Zelf hebben we thuis windows XP Prof en daar gaat het aanpassen erg makkelijk maar we hebben gister bij hen gekeken en das een stuk moeilijker.Wie heeft er thuis ook de homeversie en kan mij vertellen hoe we de instelling van het toetsenbord moeten veranderen!

Alvast zeer bedankt voor het antwoord!:thumb:

Hoi,
Ga gewoon naar instellingen,configuratue, landinstellingen en dan neem je nederlands US aanklikken en dan verandert je software naar qwerty toetsenbord instellingen
gr Nadine

Ik denk dat het ondertussen wel opgelost is. Dit topic is van 2004 en niet meer actueel.
Let hier de volgende keer op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan