Instellingen aanpassen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jesse2009

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2009
Hallo allemaal,

Op mijn laptop heb je onder in de taal staan, die ik steeds probeer aan te passen maar elke keer gaat die weer terug. Ik wil mijn tekens gebruiken die op de toetsen staan maar dan moet het toetsenbord op VS staan ipv NL en dat wil maar even lukken.

Via het configuratiescherm heb ik standaard engels ingesteld maar daarmee is dit probleem nog niet opgelost.

Wie o wie weet de oplossing? Alvast bedankt!

Hij zou op Nederlands - Verenigde Staten International moeten staan, die kun je als standaard instellen en de rest wegtjoepen, dan kan hij ook niet meer overspringen (hij springt over als je CTRL + Shift een keer indrukt).

Ik heb nu NL en VS staan maar is dat overspringen te voorkomen?
Want ik wil als eerste VS en niet NL, nu springt deze steeds naar NL :rolleyes:

Je moet gewoon CTRL shift indrukken, anders moet je elke keer in je taakbalk op VS gaan klikken, kost gewoon teveel moeite vindt ik zelf.

Bij landinstellingen (configuratiescherm) alles verwijderen instellen zoals op bijgevoegde afbeelding.
Waarschijnlijk opnieuw opstarten en klaar is Jesse.:oToetsenbord.JPG

Laatst bewerkt:
Oke, ik heb het laatste vrijblijvende advies uitgevoerd maar hoop niet dat ik er spijt van krijg..... :rolleyes: :D

Bedankt en als het nog niet lukt, kom ik wel weer terug om verhaal te halen :P

Bedankt Coenraad, het werkt prima. Hele dag al niet meer hoeven overschakelen en vooral geen ergenis meer!

groetjes Jesse

Fijn dat je het terugmeldt.
Zet je vraag even op opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan