Instellingen grafische kaart GEFORCE FX 5200 houdt pc niet vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

Shimanski

Gebruiker
Lid geworden
6 okt 2002
Berichten
123
Hallo mede computeraars,

Ik heb een P4 windows home edtion erop.

512 geheugen en redelijk schoon. alleen windows, mesenger, en dvd kopieer progje.


Als videokaart heb ik de NVIDIA GEFORCE fx 5200 erin zitten.

Nu merk ik dat ik elke ochtend als ik de pc start de grafische instelling van het beeldscherm weer terug gezet zijn naar 800 x 600 en 62 mhz.

Dus elke ochtend zet ik het weer op 1024 x 768 en op 72 mhz.

Waar moet ik zoeken voor dit probleem??


met vr. groet
Frank
 
Misschien handiger geweest om dat in je startvraag gelijk te vermelden.

Dan is het wellicht niet meer dan even bij Nvidia de juiste driver downloaden. Weet je hoe dat werkt?
 
Misschien handiger geweest om dat in je startvraag gelijk te vermelden.

Dan is het wellicht niet meer dan even bij Nvidia de juiste driver downloaden. Weet je hoe dat werkt?

ik ga driver downloaden, kijken wat het effect is.
 
instellingen

Hallo allemaal,

Ikzelf heb ook een NVIDIA Geforce FX5200, het probleem bij mij is dat ik een belkin gold S-Video cable en een Gold Scart Adapter heb gehaald voor films via de pc naar mijn tv te laten draaien maar t lukt mij niet om het op tv te krijgen.
Weet een van jullie hoe t mij lukt om dit via de videokaart in te stellen. Ik heb zelf een philips Matchline met een s vhs audio ingang en 3 scartaansluitingen.

Alvast bedankt voor jullie moeite.

Groetjes Eddy
 

Heey Frank,

Ik heb het voor mekaar alleen jammer dat ik elke keer mijn beeldscherminstellingen moet veranderen want heb zelf 1024 x 768.
Nu kom ik met het volgende probleem:
Ik kan geen geluid uit mijn seround system krijgen als ik een film draai terwijl ik altijd normaal geluid en muziek kan beluisteren via mijn systeem.
Kun je me daar ook even bij helpen of iemand anders die ook zo'n probleem gehad heeft?

Alvast bedankt.

Groetjes Eddy
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan