Instellingen / mapopties

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marco12345

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
27 aug 2007
Hallo,

Misschien kan iemand mij helpen, ik heb een beetje lopen klieren met de instellingen bij mapopties. Dan denk je dat is simpel te verhelpen nou nee.

Ik was bezig om het pictogram te veranderen van m'n externe hardeschijf. Dus ik was bezig met de instelling: Extra - Mapopties - Bestandstypen - Station.

Daar heb ik iets ingesteld waardoor ik m'n C - D - E - F schijf (m'n stations) niet meer kan openen.

Als je op Station gaat staan en je klikt op Geavanceerd kun je allemaal acties toevoegen of verwijderen (dus bijvoorbeeld openen of zoeken) Dit is bij mij helemaal leeg! Ik heb zelf geprobeerd iets toe te voegen maar het lukt niet.

Nu kan ik dus m'n stations niet meer openen, alleen maar door rechtermuis knop te klikken en dan verkennen (openen etc staat er ook niet meer bij).

Wie kan mij helpen? Alvast heeeel erg bedankt!

Mvg.

Marco

Kijk eens bij systeembeheer->computerbeher->schijfbeheer
Daar moeten al je schijven staan
Joop

Instellingen / mapopties / bestandstypen

Kijk eens bij systeembeheer->computerbeher->schijfbeheer
Daar moeten al je schijven staan
Joop

Het is nu gedeeltelijk opgelost, ik moest bij actie om te openen neer zetten:
C:\Windows\explorer.exe (stond op een ander forum).

Alleen staat bij geavanceerd een hele rij met allemaal acties (die ik zelf heb toegevoegd) maar deze werken niet, hoe kan ik ze verwijderen? Je kan niet op verwijderen klikken? Misschien is er een andere manier?

En als ik dubbel klik opent hij de schijf in een nieuw venster, heb het al geprobeerd aan te passen in mapopties (algemeen) etc.

Misschien kan iemand dit raadsel verder voor mij oplossen?

mvg.

Marco

Ik was bezig om het pictogram te veranderen van m'n externe hardeschijf.
ik heb geen oplossing voor je nieuwe-venster-openen, maar het icoon van je externe schijf kan je veranderen door een bestand aan te maken, genaamd "autorun.inf", een een icoontje, genaamt icon.ico

autorun.inf: (maken via kladblok o.i.d.)
Code:
[autorun]
ICON=icon.ico
Allebij in de root van de schijf, en even restarten (je schijf) en voila, icoontje.

V.:thumb:

Externe Hardeschijf

Ik heb nu lopen klieren bij { Configuratie scherm - Systeembeheer - Computerbeheer - Schijfbeheer } Hier heb ik mijn F schijf perongeluk verwijderd (m'n externe hardeschijf)

Ik heb geen idee hoe ik die nou terug kan toveren? Ik kan niet meer mijn hardeschijf in en bij deze computer zie ik ook geen externe hardeschijf meer!!

Heb al geprobeerd zelf iets toe te voegen, maar dan moet ik mn hele externe schijf FORMATEREN? alles kwijt?! Kan het nog op een andere manier? En wie weet hoe ik mn externe hardeschijf weer terug kan krijgen zodat het goed werkt?

Alvast super bedankt!

Mvg,

De pc kneus (haha)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan