ThE OwNeR
Gebruiker
- Lid geworden
- 7 apr 2008
Pas geleden wilde ik heel graag dat ik wat poorten kon openen in men modem voor het spel Call of Duty 4. Ik ben dus beetje gaan zoeken en zoeken en toen zag ik ineens een fimrwire update voor ons modem.
Eerst hadden we Speedtouch 5x6, software release 5.x.x.x (weet niet precies meer) Nu heb ik hem geupdate naar 6.1.0.5. Maar nu doet internet ineens erg raar. Sommige sites laad hij niet, forums ook niet (deze gelukkig nog wel)
Men pa isnu erg boos omdat hij belangrijke sites niet kan landen
Even wat info over ons modem:
We hebben ADSL van xs4all
Ik gebruik Windows XP Home. Men pa Vista en 2 andere PC's Windows 2000
We gebruiken meerdere firewalls, een van McAfee, van Windows zelf, en blijkbaar zit er in het modem ook nog 1 maar die staat uit.
Het is een Speedtouch 5x6 met het software release: 6.1.0.5, we hebben deze vna KPN gekregen omdat de vorige kapot ging.
Maar zou ik miss de modem kunnen downgrade? Terug naar 5.x.x.x? Want daar werkte alles wel gewoon prima... Need help
Eerst hadden we Speedtouch 5x6, software release 5.x.x.x (weet niet precies meer) Nu heb ik hem geupdate naar 6.1.0.5. Maar nu doet internet ineens erg raar. Sommige sites laad hij niet, forums ook niet (deze gelukkig nog wel)
Men pa isnu erg boos omdat hij belangrijke sites niet kan landen
Even wat info over ons modem:
We hebben ADSL van xs4all
Ik gebruik Windows XP Home. Men pa Vista en 2 andere PC's Windows 2000
We gebruiken meerdere firewalls, een van McAfee, van Windows zelf, en blijkbaar zit er in het modem ook nog 1 maar die staat uit.
Het is een Speedtouch 5x6 met het software release: 6.1.0.5, we hebben deze vna KPN gekregen omdat de vorige kapot ging.
Maar zou ik miss de modem kunnen downgrade? Terug naar 5.x.x.x? Want daar werkte alles wel gewoon prima... Need help