Instellingen Samsung SyncMaster 940BW

Status
Niet open voor verdere reacties.

deijee

Gebruiker
Lid geworden
25 mrt 2001
Berichten
375
Wie kan me een tip geven? Ik heb een nieuw beeldscherm gekocht, de Samsung SyncMaster 940BW, en heb hem op mijn PC aangesloten. Nu krijg ik het beeldscherm niet goed ingesteld. Het beeld wordt in de breedte uitgetrokken en bij wijziging van resolutie in 1280x800 (waarvan ik denk dat het de goede resolutie is), zijn mijn letters nauwelijks te lezen. Ik werk met Office XP.:confused: Mijn grafische kaart is Nvidia Geforce 7300 LE.
 
De SyncMaster 940BW is breedbeeld, dus die resolutie is wel goed, hoewel je altijd een andere kan proberen of dat beter is.
Ik zelf heb een 913N en daar zit een 'auto' knop op de voorkant, als ik daar op druk zet hij het scherm zelf goed.
Probeer dat maar eens als jij dat ook hebt.
:thumb:
 
Dat scherm heb ik ook gehad, instelling moet staan op 1440 x 900
 
De SyncMaster 940BW is breedbeeld, dus die resolutie is wel goed, hoewel je altijd een andere kan proberen of dat beter is.
Ik zelf heb een 913N en daar zit een 'auto' knop op de voorkant, als ik daar op druk zet hij het scherm zelf goed.
Probeer dat maar eens als jij dat ook hebt.
:thumb:
Dit heb ik geprobeerd maar dat werkt niet...
 
Maar dat is toch echt de native resolutie van een 940BW, van de Samsung site:

type beeldscherm Widecreen
beelddiagonaal 19"
dotpitch 0.285 x 0.285
aantal kleuren 16,2M
kijkhoek h/v 160°/160°
contrast ratio 500:1 (DC)
helderheid 300cd/m2
responstijd 4ms (GTG)
max. resolutie 1440 x 900

Toevallig niet je kabel verlengd??
 
Maar dat is toch echt de native resolutie van een 940BW, van de Samsung site:

type beeldscherm Widecreen
beelddiagonaal 19"
dotpitch 0.285 x 0.285
aantal kleuren 16,2M
kijkhoek h/v 160°/160°
contrast ratio 500:1 (DC)
helderheid 300cd/m2
responstijd 4ms (GTG)
max. resolutie 1440 x 900

Toevallig niet je kabel verlengd??
Nee...
 
Is er nog iemand die mij verder kan helpen? Ik begrijp dat ik voor de resolutie 1440x900 moet kiezen, maar deze optie heb ik niet!
 
Ik heb inmiddels de oplossing zelf gevonden: het programma powerstrip downloaden: www.entechtaiwan.com, en daarmee een custom resolution instellen van 1440x900!
 
Wie kan me een tip geven? Ik heb een nieuw beeldscherm gekocht, de Samsung SyncMaster 940BW, en heb hem op mijn PC aangesloten. Nu krijg ik het beeldscherm niet goed ingesteld. Het beeld wordt in de breedte uitgetrokken en bij wijziging van resolutie in 1280x800 (waarvan ik denk dat het de goede resolutie is), zijn mijn letters nauwelijks te lezen. Ik werk met Office XP.:confused: Mijn grafische kaart is Nvidia Geforce 7300 LE.

Hoi Hoi (geen HOO HOO HOO)
Ik had het zelfde probleem, via drivers.startpagina ben ik naar NVIDIA gegaan kijk daar bij optie 2 en pak knop graphics drivers, het prog herkent je vidiokaart en instaleer het prog, deze komt bij opstart rechts onder in de balk, alle resoluties kun je kiesen, en als je control pannel kiest, kun je alles via een auto wizard in laten stellen, echt goed.

veel succes.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan