Instellingen screensaver verlopen altijd

Status
Niet open voor verdere reacties.

userman

Gebruiker
Lid geworden
29 mrt 2004
Berichten
247
Ik heb diverse screensavers op mij systeem, welke allen ingesteld staan om bij muisbeweging uit te schakelen en geen geluid of muziek mogen maken.
Om de zoveel tijd en zonder dat ik iets aanpas of er updates voor Windows geweest zijn verlopen deze instellingen en moet ik alles opnieuw instellen (na updates dan weet ik dat ik alles opnieuw moet instellen) Kan hier een mouw aangepast worden zodat de instellingen blijven en wat kan de reden zijn van het verlopen?
 
Hallo userman, Dat kan bepaald worden door bepaalde software, ik heb gelezen Cisco Anyconnect VPN Client of Exchange Account Server (EAS). Dan is er niets aan te doen en moet u hierin berusten, want het register wordt steeds aangepast op de door dat programma gewenste instellingen, waaronder ook de time-out.

Gaat u eens naar User Accounts en klikt u op iets als 'Reset Security Policies." De vertaling daar begin ik niet aan. Onder Windows 10 wordt het moeilijker want daar heb je deze optie niet. Niemand zit er op te wachten dat de instellingen voor gebruikers naar standaard waarden gaan. U zal Google moeten gebruiken om de manier daarvoor uit te vinden of misschien heeft iemand anders hier daar een idee over. Heeft u Windows 10?
 
Ik gebruik Windows 10 (altijd de laatste versie) maar geen vpn of iets anders. Gewoon rechtstreeks bedraad via de modem van mijn provider.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan