Instellingen Sygate firewall

Status
Niet open voor verdere reacties.

huijb

Supermoderator
Forumleiding
Supermoderator
Lid geworden
19 dec 2001
Berichten
9.834
Gisteren heb ik Sygate Personal Firewall geinstalleerd, als ik nu bv. Spybots, Norton LiveUpdate of SpywareBlaster wil updaten gaat dat niet. Nu zal ik wel iets moeten instellen bij Sygate, maar wat en vooral hoe doe ik dat?
 
Als je op het ikoontje in je werkbalk (rood en blauw pijltje) klikt open je sygate, alle draaiende programma's zie je in het venster dat je hebt geopend.(onderin als running applications)
Klik met je Rechter muisknop op het betreffende ikoontje en kies dan of je iets wilt toestaan, blokkeren of de volgende keer weer wilt laten vragen.
Let op: alléén de programma's die actief zijn worden op deze manier weergegeven.
Om alle programma's te zien klik je in het geopende venster Boven in op applications en met je Rechter muis knop kies je de instellingen voor alle programma's
BiGWXXL
 
En anders geef je roch gewoon aan in de system tray dat je eventjes alles wilt allowen?
(rechtermuisknop op het icoontje van Sygate Personal Firewall).


groet,
Dave.
 
BiGWXXL & Clit13 alles wat jullie voorstellen heb ik al gedaan, helaas zonder resultaat. Ik kan wel gewoon internetten evenals de 2 andere computers in het netwerk. Alleen de zaken zoals eerder genoemd lukken niet. Voor Spybots en Spyblaster geldt gewoon een fout dat de server niet beschikbaar is, en NAV2002 Liveupdate krijg ik "LU1814: Liveupdate could not retrieve the update list".
 
Heb je de Pro-versie?

Groetjes,
Bennie
 
Nee, de Sygate Personal Firewall 5.0 build 1150s, oftewel Free voor Personal Use.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan