instellingen systeemherstel

Status
Niet open voor verdere reacties.

sitas

Gebruiker
Lid geworden
10 jun 2001
Hallo,
Het lukt me niet om de juiste instellingen in te stellen bij geplande taken. Ik heb daar systeemherstel aan toegevoegd maar hoe ik de tijden etc. ook instel er volgt geen systeemherstel.
Ik zou graag willen dat dit b.v 1x per week automatisch gebeurd (nadat de computer recentelijk leeggehaald moest worden, zucht).
Wie kan mij vertellen hoe ik dit kan instellen?
Bedankt, Sita

Bedoel je écht systeem herstel? Of wil je dat de computer met de taak planner een herstelpunt maakt?

systeemherstel

Ja, ik bedoel het laatste: dat de computer m.b.v. de taakplanner regelmatig een herstelpunt maakt,
Groet Sita

Ik heb geen XP meer, dus ik weet niet precies hoe het met herstelpunten zit.... Maar zit er niet een optie
in dat je die automatisch kan maken?

Laatst bewerkt:
Het zou moeten lukken met de taakplanner, maar aangezien die bij mij gedisabled is zou ik ook nu even niet weten hoe je dat precies regelt.

Maar het is net zo simpel omdat handmatig te doen. Klik op systeemherstel en dan op 'herstelpunt maken'. Meer hoef je niet te doen. Het is overigens nog maar de vraag of het handig is gelet op de enorme ruimte die de herstelpunten vreten. En hou er rekening mee dat je bij iedere installatie van een software product er ook een systeem herstelpunt wordt gemaakt. Binnen de korste keren heb je er echt teveel en moet je ze alsnog verwijderen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan