Instellingen van internet komt niet overeen met WLAN

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeroen199

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2012
Bij mijn WLAN netwerk staat dit: De instellingen die op deze computer zijn opgeslagen komen niet overeen met het netwerk
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Groetjes jeroen199

netwerkcentrum openen (via configuratiescherm), draadloze netwerken beheren en dan het netwerk verwijderen. Vervolgens opnieuw verbinding maken en het wachtwoord weer invullen.

Ik neem aan dat je je wachtwoord van de WLAN verandert hebt?

Heel leuk allemaal maar er werkt helemaal niks wat jullie hebben opgenoemd, Sorry ;)

Ja, maar jij verteld ook helemaal niet wat je verandert hebt waardoor je deze melding krijgt. Deze melding komt echt niet zomaar uit zichzelf.

Dus vertel, want mijn glazen bol is toch echt kapot.

eehm nou onze router is zo en zo een beetje gaar, na een uur inactiviteit moeten we de stroom eruit halen en er opnieuw indoen maar toen deed hij het ook echt wel gewoon heel goed maar pas deed hij het opeens niet meer maar op een Android-telefoon doe hij het wel goed maar nu dus niet meer :S

Reset je router, stel alles opnieuw in op de router.

Het enige wat je eventueel nog kan proberen is een firmwareupdate als dat niet helpt

Helpt dat niet --> nieuwe router

Hallo Jeroen, nee soms werken oplossingen niet, maar hier op help doen we met z'n allen er wat aan om het toch te proberen met adveis. De ene oplossing is inderdaad de andere niet. En ook kan wel eens iets kapot gaan. Laat maar weer weten als het toch niet lukt. ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan