instellingen verdwijnen

Status
Niet open voor verdere reacties.

bremer

Gebruiker
Lid geworden
7 mrt 2001
Berichten
28
Iedere keer wanneer ik verbinding wil maken met internet (breedband Wanadoo) moet ik alle instellingen van modem en adapter etc. opnieuw instellen. driemaal reeds via helpdesk casema alles opnieuw ingesteld, maar het helpt niet. soms tijdens het surfen breekt de verbinding af.
Is dit een softwareprobleem?
En wat kan ik er aan doen?
 
Bedoel je dat ze je vertelden via start>uitvoeren>winipcfg je realtek vrij te geven en te vernieuwen?
 
Ze vertelden dat wel, maar dat deed ik al maanden. Vrijwel iedere keer als ik wilde opstarten.
 
Hallo André,
Mijn netwerkinstellingen heb ik inmiddels aangepast, maar hoe kan ik zien of de PPR Adapter een standaardgateway heeft?
Bedankt,
Rob
 
Als het nu werkt hoef je daar helemaal niet naar te kijken, maar anders doe je start>uitvoeren>winipcfg en dan zie je dat bij je PPPadapter staan (of niet).
Daarna kunnen we eventueel verder gaan want dan komen we bij mijn noodoplossing voor die weggevallen verbinding.

Errug he, allemaal......

;)
 
Tot zover gaat het goed. Wanneer in de komende dagen zich geen problemen meer voordoen, dan is mijn probleem opgelost. Bedankt.
Rob
 
Graag gedaan, ik weet hoe irritant het kan zijn.

:D


Laatste advies: als er via cable/wannadoo iets werkt blijf er dan maar af, wees blij dat het gaat.


;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan