instellingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

TonnyStoop

Gebruiker
Lid geworden
19 jan 2001
Hallo,
In mijn startlijst kan ik "instellingen" niet vinden.
Ook kan ik niet vinden waar ik windows 10 kan uodaten.
Niet upgraden maar UPDATEN.
Bedankt vast.

Typ links onderin het woord instellingen bij het zoekvak. Dan zie boven in "Instellingen". Klik daar op.

Of type updaten.......

updaten.JPG

Laatst bewerkt:
Probeer: Windows-toets en R, dan in de invoerbox tik je: control gevolgd door de enter-toets.
Succes!

Of klik rechts in de taakbalk naast de klok op het notifcatie icoontje en kies dan Instellingen.
Nu zou het toch te vinden moeten zijn ;)

Tip:
Windows Update kan je ook bereiken door dat gewoon in te tikken op de wijze die manamana beschrijft.
Klik ook eens met de rechtermuisknop op het Windows icoontje links in de taakbalk.

Laatst bewerkt:
Dat zijn idd. allemaal "wegen die naar Rome leiden" ic. manieren om bij de instellingen te komen, maar het bevreemdt mij dat onder het Windows logo (of zoals TS het noemt), de 'Startlijst', niet de instellingen te vinden zijn. Da's m.i. 'zorgelijk' want het is volgens mij een basis -standaard- feature van Win 10 bij / na installatie.
@TonnyStoop : zie plaatje. Bij jou staat daar niet de optie instellingen bij?

instellingen.jpg

Laatst bewerkt:
Nee , de optie instellingen staat er niet bij.

Windows 10 opnieuw geinstalleer, maar nu staat "instellingen" er nog niet op.

Laatst bewerkt door een moderator:
Voor mijn beeldvorming :

als je linksonder op het Windows'raampje' klikt (waar die dan niet zichtbaar is) en vervolgens klikt op 'alle apps', dan staat het woord 'instellingen' ook niet onder de i in het menu van alle apps?

Laatst bewerkt:
Ben je wel met een adm. account ingelogd en niet met een gastaccount?

Laatst bewerkt:
Ja, nu ik een nieuwe installatie gemaakt heb, staat dat daar. Maar dat programma met die blokken stond er ook niet meer op. Net zo min als de store. NU heb ik ze weer.

Voor de duidelijkheid : je hebt nu onder de i bij alle apps wél de instellingen, maar nog steeds niet zoals in bericht 5 te zien is?

Beantwoord svp ook de vraag over jouw 'status' als je Win 10 hebt gestart. Ga naar instellingen, accounts en bekijk of daar staat :
(jou?) naam van de inlog
lokaal account
administrator

[edit] ik heb de afgelopen uurtjes mij de krampen gezocht naar mensen met een identiek probleem, maar ik heb er niets van kunnen vinden.
Dit kan maar 3 dingen betekenen :
- ik heb niet de goede zoekwoorden ingevoerd (dit zal ongetwijfeld mensen trikkeren om ook te gaan zoeken ;) :D )
- er is nog niemand anders die hetzelfde probleem heeft ondervonden (wat mij onwaarschijnlijk lijkt)
- de oorzaak zit misschien in het al dan niet als administrator ingelogd zijn (daaromtrent heb ik echter geen bevestiging van kunnen vinden, dus da's ook maar een aanname)

Dus het is opgelost of..........? (ik weet a.d.h. van jouw antwoorden namelijk niet zeker of je nu de instellingen ook direct in het startmenu terug hebt)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan