instellingvraag

Status
Niet open voor verdere reacties.

Loesloes

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2009
Beste mensen,

Ik heb even een instellingsvraag over mijn norton antivirus 2009. Enige tijd geleden bemerkte ik dat mijn monitor opeens erg laat, op het allerlaatst, beeld liet zien. Vreemd want dat had ik nooit gehad. Ik heb mijn norton antivirus 2009 bij realtimebeveiliging, de optie 'vroeg laden' eens uitgezet en nu start het scherm weer direct vanaf het begin op. Het lijkt dus daaraan te liggen, hoe dat opeens kan heb ik gene idee van?
Maar nu even een vraag.
Als ik die optie uitlaat maar de rest zoals autoprotect > scan op wisselbare media > opslaan in cache en geavanceerde sonarbeveiliging aan laat staan is mijn PC verder toch goed beveiligd?
Hij scant ofzo alleen niet meer bij de opstart? Hij komt wel gewoon na de PC aangezet te hebben in mijn taakbalk terecht alleen scant hij dan niet ofzo?

wie kan mij daar even een duidelijk antwoord opgeven?
alvast hartstikke bedankt,

groetjes
Loes

hmm, dat is dus ook niet de reden dat mijn scherm zo laat opkomt. Heb het maar weer aangevinkt.

waarom mijn scherm opeens erg laat opkomt als ik de pc opstart is mij een raadsel. Bij een harde reset, heb ik gelijk wel beeld maar een volledige koude start zeg maar start mijn scherm erg laat op.

Maar goed dat hoort hier niet thuis :(

bedankt voor het lezen allemaal,
groet
Loes

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan