instructie installeren windows 98

Status
Niet open voor verdere reacties.

PVsharing

Gebruiker
Lid geworden
7 jan 2003
Berichten
68
hallo allemaal,

ik ben binnenkort van plan om windows 98 te herinstalleren. Ik heb reeds w98 maar ik wil door allerlei oorzaken windows 98 opnieuw installeren. Weet iemand of daar een goede instructie voor is op het internet of zo. Het liefst zou ik stapsgewijs willen lezen hoe ik dit moet aanpakken en waar ik op moet letten om het niet fout te laten gaan.
Ik heb een pentium II 333 celeron met 64 geheugen. Ik heb een externe kabelaansluiting (externe ethernetkaart) van @home. Ik weet inmiddels wel dat de gegevens die mijn computer staan zoals bv mp3 -files etc. eerst gesaved moeten worden, omdat ze anders gewoon weg zijn.
kortom, kan iemand mij aan een soort van handleiding helpen voor het herinstalleren van windows 98.

dank jullie voor de te nemen moeite.

peter
 
Nog even een aanvulling:

Als je echt een grote schoonmaak wilt maken, formatteer dan je harde schijf en installeer een schone installatie van windows. Hiervoor is het nodig dat je je gegevens backupt.

Krijg je veel windowsfouten en start je pc langzaam op, dan kun je ervoor kiezen om alleen windows opnieuw te installeren. Hiervoor hoef je geen bestanden te backuppen, doe eenvoudigweg de installatie cdrom in de speler en volg de instructies. Zorg wel dat je de goede drivers bij de hand hebt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan