Flightcase
Gebruiker
- Lid geworden
- 11 feb 2013
Hallo iedereen,
Ik ben kersvers op deze forum.
Ik ben op zoek naar de juiste functie opmaak om aantallen per maand weer te geven als ik de maand effectief ingeef.
zo bvb in kolom A1:A100 staan er 100 datums van dd01/01/2013 tem dd31-12-2013
in kolom B1 zou ik afwisselend jan/2013 of feb/2013, etc willen ingeven om dan in kolom C1 de aantallen te willen zien verschijnen voor de ingegeven maand B1.
Dit om precies de aantallen te controleren dat in elk maand voorkomen.
Ben een beetje verloren gelopen in mogelijkheden en geraak niet uit de impasse voor dit probleem.
Ik heb ook eerst alle topics nagelezen, maar ik vond geen enkel dat specifiek dit probleem behandelde waarvoor mijn verontschuldiging voor dit ongemak.
Ik zou jullie erg dankbaar zijn mocht ik een oplossing kunnen bekomen.
Alvast heel erg bedankt.
Mvg,
Eli
Ik ben kersvers op deze forum.
Ik ben op zoek naar de juiste functie opmaak om aantallen per maand weer te geven als ik de maand effectief ingeef.
zo bvb in kolom A1:A100 staan er 100 datums van dd01/01/2013 tem dd31-12-2013
in kolom B1 zou ik afwisselend jan/2013 of feb/2013, etc willen ingeven om dan in kolom C1 de aantallen te willen zien verschijnen voor de ingegeven maand B1.
Dit om precies de aantallen te controleren dat in elk maand voorkomen.
Ben een beetje verloren gelopen in mogelijkheden en geraak niet uit de impasse voor dit probleem.
Ik heb ook eerst alle topics nagelezen, maar ik vond geen enkel dat specifiek dit probleem behandelde waarvoor mijn verontschuldiging voor dit ongemak.
Ik zou jullie erg dankbaar zijn mocht ik een oplossing kunnen bekomen.
Alvast heel erg bedankt.
Mvg,
Eli