uncleben
Gebruiker
- Lid geworden
- 25 jan 2006
PROBLEEM OPGELOST!!!
ER ZAT EEN FOUTIEVE BIOS VERSIE IN DE LAPTOP.
==================================
Hi,
Ik heb een wireless router van Netgear WGR614v3 en een nieuwe Toshiba laptop met ingebouwd WIFI kaart van Intel: 3945ABG.
Ik kan niet draadloos op internet komen (of zelfs niet op de router).
Als ik de encryptie uitzet dan wel.
Ik weet 100% zeker dat ik de juiste versleuteling heb ingevoerd (APS gevoelig).
Als ik de MAC verificatie aanzet op de router komt de inetrnet verbinding nog steeds tot stand, maar als ik de WPA encryptie gebruik houdt het op.
Wat verder opvalt is dat het netwerk niet altijd zichtbaar is op een applicatie die door Toshiba wordt mee geleverd (CinfigFree). Deze laat de aanwezige netwerken zien. Hetr netwerk van de buren is continue zichtbaar, maar dat van mij (met sterker signaal) verdwijnt wel eens en is dan weer terug.
Wat gaat er verkeerd ?
Ik heb er wel drie andere draadloze PC's aanhangen en dat gaat wel goed.
Ik ben benieuwd of iemand mij nuttig advies kan geven.
Bij voorbaat dank.
ER ZAT EEN FOUTIEVE BIOS VERSIE IN DE LAPTOP.
==================================
Hi,
Ik heb een wireless router van Netgear WGR614v3 en een nieuwe Toshiba laptop met ingebouwd WIFI kaart van Intel: 3945ABG.
Ik kan niet draadloos op internet komen (of zelfs niet op de router).
Als ik de encryptie uitzet dan wel.
Ik weet 100% zeker dat ik de juiste versleuteling heb ingevoerd (APS gevoelig).
Als ik de MAC verificatie aanzet op de router komt de inetrnet verbinding nog steeds tot stand, maar als ik de WPA encryptie gebruik houdt het op.
Wat verder opvalt is dat het netwerk niet altijd zichtbaar is op een applicatie die door Toshiba wordt mee geleverd (CinfigFree). Deze laat de aanwezige netwerken zien. Hetr netwerk van de buren is continue zichtbaar, maar dat van mij (met sterker signaal) verdwijnt wel eens en is dan weer terug.
Wat gaat er verkeerd ?
Ik heb er wel drie andere draadloze PC's aanhangen en dat gaat wel goed.
Ik ben benieuwd of iemand mij nuttig advies kan geven.
Bij voorbaat dank.
Laatst bewerkt: