Intel 6 Series/C200 Series Chipser Family loopt vast

Status
Niet open voor verdere reacties.

nickvtje

Gebruiker
Lid geworden
16 dec 2009
Hallo,

Ik heb mijn pc laats ge upgrade naar (legale) Windows 8, nu heb ik het probleem dat mijn Intel 6 Series/C200 Series Chipset Family soms vast loopt... Waardoor hij niet goed reageert. Dan moet ik in apparaten beheer dit doen: (Zie foto)
2Sagp.jpg

Heeft iemand een idee hoe dit komt?

Verder heb ik soms het probleem dat mijn muis + toetsen bordt vast loopt voor 2 sec en dan is dat weer weg. Alleen het rare is dat als ik een filmpje op YouTube bekijkt gewoon door gaat en ik verder kan kijken. Verder als ik een game speelt zoals league of legends gaat alles door maar ik kan dan niet meer klikken met mijn muis en toetsen bord.

Heeft iemand een idee, of dit aan een driver ligt? Want Intel heeft verder geen andere update's...

Ik hoor het graag:thumb:

@nickvtje,

Ik zou eens met de performance monitor kijken.

@nickvtje,

Ga met ctrl-alt-del naar taakbeheer, daar kun je rechts onderin de monitor opstarten.

@nickvtje,

Yep, hier kun je per onderdeel zien wat het met de beschikbare capaciteit doet en of dit toereikend is. Als bv. het geheugen soms op 90 % van zijn beschikbaarheid zit zou dat een reden kunnen zijn dat hij (tijdelijk) vast loopt.

alleen het rare is, ik heb een keer mijn taakbeheer open gelaten om te kijken waar het aan zou kunnen liggen, maar er valt totaal niks te zien.
Er is geen uitschieter van iets...

@nickvtje,

Heb je tijdens die controle wel het vastlopen geconstateerd ? mogelijk moet je dit over een langere tijd doen tot het vast lopen is geweest om hierna bij de performance monitor te kijken waar dit gebeurde.

Ja zo net nog, mijn muis en toetsen bord loopt vast en mijn beeld gaat gewoon nog door...
dus ik kan gewoon zien of er iets gebeurt maar doet het niet...

@nickvtje,

Vreemd ! Geen keylogger of malware op je pc staan ? Of misschien even kijken of het ook gebeurt als de virusscanner is uitgeschakeld.

Ik controleer om de 2 weken op een virus, Ik heb NOD32 v6. Dus daar zal het denk ik niet aan liggen...

Ik heb met dan progammatje gekeken en hij vond niks... Verder heb ik even mijn NOD uit gezet maar ik heb het dan nog steets :/

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan