Intel Control panel

Status
Niet open voor verdere reacties.

rudike6

Gebruiker
Lid geworden
29 mei 2020
Berichten
345
Mijn intel control panel werkt niet meer. Ik selecteer Grafische eigenschappen en dan opent ie: Control panel en er staat: Initialiseren.. Daar blijft het bij. Hoe los ik dit op??
 
Kijk ook of de driver nog geïnstalleerd is en werkt. Rechtsklikken op Start en bij Apparaatbeheer. Daar de grafische adapters uitklappen en als de driver niet werkt dan staat er een uitroepteken in het kleine pictogram. Zowel de driver als het stuurprogramma kunnen opnieuw worden geïnstalleerd door Windows Update, als u updaten van software van derden aan heeft staan. Daarom kan u kijken bij Eigenschappen van de driver én bij uitgave opmerkingen van het stuurprogramma of bij de bestandsnamen het versienummer, of dit nieuwe versies zijn en anders dus, dan wat u eerder gebruikte. Niet altijd zijn de nieuwste beter. Bij Apparaatbeheer kan u updaten van de afzonderlijke drivers ook tegenhouden. Controleer eerst dit, anders zou u misschien een vorige versie installeren en zal Windows Update die opnieuw kunnen gaan vervangen. Voor Intel chipset drivers zijn er waarschijnlijk verschillen tussen die van Intel (de generieke drivers) en de door de fabrikant van de computer of moederbord gepresenteerde. Zelf neem ik geen risico meer met het wissel tussen deze soorten. Het beeld kan wel eens op zwart gaan.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan