intel core 2 duo E7500

• Onderwerp starter Onderwerp starter htil
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

htil

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 sep 2009
ik heb inmiddels begrepen dat ik twee processoren in deze pc heb. daarvan lijk ik er maar een te gebruiken. mijn pc wordt trager en trager. is het een goed idee om de twee processoren tegelijk te gebruiken of zitten daar risico's aan?
graag hoor ik,
groet

Lol, meestal worden die gewoon tegelijk gebruikt en het trager worden zal komen dat je te veel rommel mee op laat starten.

Kijk via start, zoeken en msconfig bij opstarten en geavanceerde opties of er niets is aangevinkt, niets aangevinkt=alles staat op max.

Lol, meestal worden die gewoon tegelijk gebruikt en het trager worden zal komen dat je te veel rommel mee op laat starten.

Kijk via start, zoeken en msconfig bij opstarten en geavanceerde opties of er niets is aangevinkt, niets aangevinkt=alles staat op max.

ok duidelijk! ik zag ergens een schermpje voorbij komen waar ik zowaar kon kiezen uit een of twee processoren. dus dat kan ik ongewijzigd laten?

misschien ligt de traagheid bij het opstarten wel aan rommel. de pc blijft echter ook traag bij als ie eenmaal is opgestart...
ik zag dat ik alle programma's bij het opstarten met éen vinkje kan uitschakelen. als ik dat zou doen wat zijn dan de consequenties voor het opstarten en functioneren van de pc.
eerlijk gezegd kan ik niet zien wat rommel is en wat gewoon moet blijven staan.
dank voor je hulp tot nu toe.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan