intel d815eea

Status
Niet open voor verdere reacties.

1107972

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2004
Goedenavond,

heb vanavond mijn pc uit elkaar gehaald uit intresse in verband met een nieuw project, een carpc. Hier heb ik vooral gekeken naar het moederbord en wat er op aangesloten zit.Nadat ik de kast weer gesloten heb geeft de pc geen reactie meer. De voeding van het MB is wel los geweest maar zit nu gewoon weer goed vast. Dit geld ook voor de memory.

Het probleem zit hem volgens mij erin dat ik de front panel aansluiting niet goed heb aangesloten. Op de bijgevoegde figuur is goed te zien hoe de huidige aansluiting er bij mij uit ziet. Het gaat me vooral om de 3 rechter connectors die elk uit 2 draden bestaan. De linker connector is niet verplaatst.

Op de printplaat staat ook nog de volgende tabel:

J9CI :pins
hd led: 1,3
pwr led: 2,4
reset: 5,7
pwr on: 6,8
1r: 11,13,15

PS: ik heb al geprobeerd om in een handleiding te kijken maar 1: er is er geen online te vinden, en 2: de cd-rom met de handleiding zit in een dvd speler die ook niet met een paperclip is te openen.

Iemand suggesties??

alvast bedankt, Eric

in de rechteronderhoek, de pci kaarten lzitten dan linksonder, staat intel desktop board d815eea. Naar mijn weten is dit ook echt het type moederbord. Zo staat het ook op de bon met als extra toevoeging AL (d815EEAAL). Het is er één van ruim 5jaar uit, een pentium 3.

hopelijk is dit voldoende.

edit: toen ik erachter kwam dat SW voor switch stond werd de gehele tabel me opeens duidelijk. Enkel de power led hebben ze hier op een ander plekje neergezet. Waarom weet ik niet maar alles werkt weer en ik ben weer gelukkig. Toch bedanktvoor het meedenken Lange Pier.

Laatst bewerkt:
Pagina kan niet geladen worden. Maar de pc is inmiddels weer werkend. Zie mijn bovenstaande bericht.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan