Intel GMA4500? Redelijk of bagger?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tommatje

Gebruiker
Lid geworden
5 jul 2008
Berichten
201
Hallo,

Ik zoek een nieuwe laptop voor niet al te veel geld. Ik kom dan al gauw in de prijsklasse waarin een Intel GMA 4500MHD word aangeboden als grafische processor. Ik heb er geen ervarig mee, dus misschien kan iemand hier vertellen of ik onderstaande games die ik wil spelen erop kan spelen:

- GTA San Andreas
- GTA Vice City
- Windows 7 Chess Titans
- RollerCoaster Tycoon 2 (en misschien ook 3)

Dat was het. Laptop zal meegaan naar de camping, en als ik daar zo eens een avondje San Andreas kan spelen of lekker schaken of een pretpark bouwen, ben ik blij. :)
 
Intel GMA4500 is een chipje die meestal in een klaptop zit die niet meer dan internetten doet. Misschien kan je beter zoeken naar een laptop met een ATI HD3xxx of HD4xxx. Ondertussen zijn die al redelijk betaalbaar. Houd er wel rekening mee, dat heel wat games geen chipje ondersteunen. Dus alsnog niet werken.
 
Dus met andere worden: Neen, die intel GMA 4500MHD kan geen GTA SA, GTA VC e.d. afspelen. :confused:

Bedankt voor je reactie!
 
Ik heb nog even gekeken aan de hand van jouw advies, en ik kwam deze laptop tegen:
[URL="http://www.hardware.info/nl-NL/productdb/bGpkaZiSmJfKZcg/viewproduct/Compaq_615/[/URL]

Ati HD3200 die beter is dan de GMA 4500MHD van Intel, en toch ook een snelle AMD Athlon processor en 2 GB geheugen. Doen of niet?
 
Laatst bewerkt:
Ik heb nog even gekeken aan de hand van jouw advies, en ik kwam deze laptop tegen, een van de laatste winkel die hem nog kan leveren:
http://www.megasellers.nl/art/hp/NX560EA%23ABH/615 (Let op, prijs is ex BTW)

Ati HD3200 die beter is dan de GMA 4500MHD van Intel, en toch ook een snelle AMD Athlon processor en 2 GB geheugen. Doen of niet?

Wanneer je een laptop zoekt om een klein beetje te kunnen gamen, moet je denken aan een bedrag van minimaal 750,- euro
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan