Intel Graphics Media Accelerator 950

Status
Niet open voor verdere reacties.

Frankie92

Gebruiker
Lid geworden
9 sep 2007
Berichten
8
Ik ben van plan een nieuwe pc in elkaar te zetten, maar ik loop tegen een probleem aan. Ik wil een on-board videokaart die wat kan hebben dus waar redelijk mee kan gamen. Is een Intel Graphics Media Accelerator 950 daar wel geschikt voor? Zolang ik maar games zoals World of warcraft mee kan spelen ben ik voorlopig tevreden en dan kan ik later altijd nog een betere videokaart kopen voor de nieuwere games.

dank u
 
Even voor de duidelijkheid: Een NIEUWE pc met een ONBOARD videokaart?
 
Een nieuw moederbord met processor, dat was mijn plan tenminste. Alleen heb ik geen geld om er meteen een videokaart van meer dan 100 euro bij te kopen, daarom wil ik een on-board videokaart die wel IETS kan presteren
 
Ok, even kijken of ik het begrijp:
Je hebt al een computer, die wil je upgraden. Dus kies je ervoor om eerst een moederboard te kopen met processor, en dan later een videokaart erbij. Heb ik het nu goed?
Zo ja: Die on-board die je noemde kan je wel een maandje of 2 - 3 mee doen hoor, maar ga er niet vanuit dat je er echt goed mee kan gamen. Ik denk dattie WoW wel trekt, maar dan wel op lage graphics. Wat is je RAM geheugen atm?
Zo nee: leg het even beter uit! ;)
 
Laatst bewerkt:
ja je hebt het goed hoor :p

Ik onderbouw mijn zinnen altijd vaag dus je bent niet de enige die dit opmerkt :D

maare een on-board videokaart presteert toch ook beter als je een hele snelle Processor hebt?
 
Laten we de zaak eens omdraaien.

Wat voor videokaart heb je nu in je oude systeem?
 
Aangezien jij maar voor bepaalde tijd die on-board kaart gebruikt, is dat best goed hoor.
Dan kan je na zoveel maanden alsnog bijvoorbeeld een nVidea 8600 kopen of een Radeon HD2600XT.
 
uuh mijn oude systeem stelt echt niks voor

800mhz
767 mb ddr
En ook een on-board videokaart, maar en kan alleen PCI in en die videokaarten zijn echt hartstikke duur en het stelt ook echt niks voor.

Ik wil gewoon een heel nieuw systeem hebben op het het gebied van moederbord, processor en geheugen. Ik heb niet genoeg geld om er meteen een videokaart erbij te kopen, maar ik wil er wel WOW op spelen, want dat is een van die redenen dat ik een nieuwe pc wil.
 
Dat is jammer. De reden waarom ik dat vroeg is, dat er ook een (beperkt) aantal moederborden is, die ideaal zijn wanneer je stap voor stap wilt upgraden, omdat je zowel je oude als nieuwe onderdelen kunt gebruiken.

- ondersteunig voor AGP videokaart EN PCI-e videokaart
- ondersteuning voor DDR1 EN DDR2 geheugen
- ondersteuning voor Ide harddisks EN Sata

Maar wel Socket 775 met ondersteunig van Core 2 Duo en Quadcore.

En als je nou een redelijke AGP kaart had gehad, had dat de ideale oplossing geweest!
 
heb zelf een intel GMA 950 onboard,, die zuigt egt,, doet bijna geen spel het op,, want dit is een office videokaart
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan