Marieken1975
Gebruiker
- Lid geworden
- 15 aug 2013
Hier ben ik weer even met een andere vraag, maar ik wist niet of ik daarvoor nu een nieuw topic moest openen. Nu de laptop het weer doet, heeft mijn oudste dochter er bezit van genomen en haar computer aan de middelste dochter gegeven. Ik heb echter de indruk dat deze intel pentium 4 van toch al heel wat jaren geleden, ook best eens opnieuw geïnstalleerd wordt omdat er verschillende onderdelen niet meer naar behoren werken. Het internet doet het niet, de printer doet het niet en er zijn steeds vragen om cd's in te voeren om het allemaal opnieuw te installeren, maar ik vind daarvan weinig terug. Nu heb ik recovery geprobeerd naar een eerder punt, maar dat heeft niets opgelost. Ik weet echter niet welk besturingssysteem ik erop kan zetten aangezien die windows 7 die ik op de laptop gezet heb, zelfs niet begint te lopen en opstarten vanaf dvd is geen optie die ik in de bios kan kiezen bij deze computer. Ik weet ook niet of hij daarvoor wel voldoende geheugen zal hebben aangezien hij waarschijnlijk wel zeven jaar oud is of meer...wat moet ik nu doen?
Laatst bewerkt door een moderator: