Intel Q6600 Overklok vraagje.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dimitry

Gebruiker
Lid geworden
11 mei 2007
Beste allemaal,

Ik heb een:

Als er nog informatie ontbreekt hoor ik het graag.

Ik zag een zelfde post over deze processor maar mijn eerste vraag gaat over de temperatuur, want deze is erg hoog na wat ik zie op andere forums. bij de meeste is de temperatuur na het overklokken 32 graden en bij mij zonder overklokken al:

Dus mijn vraag moet ik voordat ik ga overklokken eerst een nieuwe koeler? of kan ik overklokken zonder een nieuwe koeler? En als ik een nieuwe koeler moet hebben welke zouden jullie mij adviseren met een niet te hoog prijs kaartje (max 30€?) of zeg ik nu een ongelooflijk laag bedrag?

Bedankt voor de hulp alvast!

Groeten Dimitry

Wat gebeurt er met de temperatuur als je ergens mee bezig bent? (Bijvoorbeeld Photoshop, of even gewoon de processor laten stressen ergens mee)

Na 2 minuten stressen met SP2004 (programmatje)

Ik heb um op 49 graden gezien maar geen 50 maar dat zal die ook wel worden alstie langer stresst:P

Groeten Dimitry

Volgens mij zou je wel kunnen gaan overklokken. Maar zelf zou ik er nog een andere CPU cooler erop zetten.

Als ik voor je moest kiezen zou ik zeggen dat er eerst een andere cooler op moet.

Oke dan doe ik dat wel eerst ik ga niet onodig risico's nemen.

Want het is niet zo dat hij sloom is ofzoiets:P

Dus ik heb de tijd. Heb jij een advies voor een cooler die erop past want ik heb er niet zoveel verstand van.

Groeten en bedankt voor je hulp!

En dat is waar het bij mij ophoud helaas. Heb er zelf ook geen verstand van hoe het zit qua koelers.

Temps zijn gewoon goed.

Je kijkt hier naar de core temps en niet naar de cpu temp (deze ligt altijd lager)
Download pc-probe 2 van asus zelf .voor al de temps ect.

Maar indderdaad voor overklokken liefst een andere koeler erop (geen stock)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan