gebruiker78
Gebruiker
- Lid geworden
- 29 jun 2010
hallo,
ik heb een dell 1555 met:
512mb ATI redeon HD 4550
4gb werkgeheugen
Intel t6600 2.20GHZ processor
zo als zoveel, gaat deze vraag ook om het spelen van black ops.
ik kan black ops spelen maar er is een klein probleemje.
als ik in een gebied kom waar heeeeeel veel geschoten of mannetjes staan pas dan gaat mijn pc happeren (niet heel erg) maar toch vervelend.
ik wil daarom me pc overclocken maar niet teveel (toch bang dat er wat mis gaat).
hoeveel (kan) en zou ik overclocken.
je moet een processor van minimaal 2,93 GHZ hebben maar ik denk dat dat wel heel ver overlocken is, en aangezien hij alleen hapert bij groote vechtpartijen wil ik het maar een klein beetje doen. dus tot hoever zou ik overclocken?
Ik heb nog garantie en iets van me geluid is stuk, ik wil hem daarom binnenkort maken.
maar je garantie vervalt bij overclocken.
maar geld dit alleen als je hem wil laten maken omdat hij stuk gegaan is aan overclocken.
of geld dit ook als hij niet stuk is gegaan door overclocken.
alvast bedankt
david
ik heb een dell 1555 met:
512mb ATI redeon HD 4550
4gb werkgeheugen
Intel t6600 2.20GHZ processor
zo als zoveel, gaat deze vraag ook om het spelen van black ops.
ik kan black ops spelen maar er is een klein probleemje.
als ik in een gebied kom waar heeeeeel veel geschoten of mannetjes staan pas dan gaat mijn pc happeren (niet heel erg) maar toch vervelend.
ik wil daarom me pc overclocken maar niet teveel (toch bang dat er wat mis gaat).
hoeveel (kan) en zou ik overclocken.
je moet een processor van minimaal 2,93 GHZ hebben maar ik denk dat dat wel heel ver overlocken is, en aangezien hij alleen hapert bij groote vechtpartijen wil ik het maar een klein beetje doen. dus tot hoever zou ik overclocken?
Ik heb nog garantie en iets van me geluid is stuk, ik wil hem daarom binnenkort maken.
maar je garantie vervalt bij overclocken.
maar geld dit alleen als je hem wil laten maken omdat hij stuk gegaan is aan overclocken.
of geld dit ook als hij niet stuk is gegaan door overclocken.
alvast bedankt
david
Laatst bewerkt: