Intel video driver

Status
Niet open voor verdere reacties.

deletedmember

Gebruiker
Lid geworden
6 mei 2011
Berichten
11
Hallo allemaal .
Ik heb gister op een DELL Optiplex GX270 win7 geintalleerd , maar ik kan de videokaart driver niet installeren ( het apparaat heeft niet de goede aanbevelingen ) , hoe kan ik het oplossen ??? De installatie staat al met compaliteit ingesteld op win XP (omdat hij het anders al niet opstartte.
 
Hoi,

Als er geen drivers voor de dell zijn lijkt hij me ook niet echt goed te gaan presteren tenminste als ik dit goed begrijp:
( het apparaat heeft niet de goede aanbevelingen ) zou er dan gewoon weer xp op zetten.
 
Laatst bewerkt:
Ik bedoel eigenlijk dat als hij probeert de driver te installeren , hij dan 'mislukt' aangeeft . Hoe kan ik het oplossen , bij de driverpagina staat er iets over compitabel met windows 7 .
 
Hoi,

Is het eigenlijk alleen de video-driver dat je nodig hebt of ook nog voor andere componenten?

Wat dat windows 7 compatibiliteit betreft op de driver pagina, dat is een link naar een infopagina waar uitgelegd staat hoe je kunt controleren of de pc Windows 7 aan kan. Maar zie op de driver-pagina van Dell geen windows 7 drivers staan.

Als het alleen de videokaart is dat de driver nodig heeft dan kun je op de site van Intel kijken voor de driver.
 
Hoi,

Heb zelf eens gekeken op de site van Intel maar er blijkt geen driver te zijn voor jouw videokaart. Zie deze link.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan