Intelligent Updater van Norton

Status
Niet open voor verdere reacties.

karine

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 feb 2001
Ik heb norton internet security 2004.

Wanneer ik nu live update doe wordt deze uitgevoerd, maar nu staat er laatste update 08/12/2004

Wanneer ik dan op de website kijk staat er dit :

Intelligent Updater:
Virus Definitions created December 12
Virus Definitions released December 12
Norton AntiVirus Corp. Edition:
Defs Version: 61212h
Sequence Number: 39267
Extended Version: 12/12/2004 rev. 8
Total Viruses Detected: 68529

LiveUpdate:
Virus Definitions created December 8
Virus Definitions released December 8
Norton AntiVirus Corp. Edition:
Defs Version: 61208r
Sequence Number: 39151
Extended Version: 12/8/2004 rev. 18
Total Viruses Detected: 68498

Wat is nu die intelligent updater en waarom is deze recenter dan de liveupdate ?

bij inteligent updater moet je altijd een file van 5mb of meer downloaden gaan downloaden. En gewoon deze file even uitvoeren en je norton is up to date handig als je een pc hebt die niet aan internet hangt en je toch wil beschermen. Even ergens anders die file downloaden en op je pc installen

Bij live update download je alleen wat je nodig hebt. 200kb
En dit gaat automatisch.

Waarschijnlijk hebben ze bij norton meer werk om live update in te stellen dan intelligent updater.

Ik heb ook een hele tijd norton gebruik en dit was bij mij ook opgevallen.

Wel vreemd dat zij hun grote produkt norton anti-virus software niet de voorrang geven aan die liveupdate die iedereen kan downloaden ?

het heeft hier niets te maken met vorang geven iedereen kan die inteligent updater downloaden. En die live update kan je natuurlijk alleen maar snel mee updaten.
En je bent natuurlijk ook alleen iets met inteligent als je norton hebt he.

Ja, toch stom dat ze dat niet in hun pakket stoppen.

Meer info: http://service1.symantec.com/SUPPOR...2002021908382713?OpenDocument&src=sec_web_nam

Als het echt nodig is komt er vrijwel direkt een live-updeetje. Ik gebruik die updater nooit, zie daar voor privé-gebruik het nut niet van in. Meestal komt er een update op woensdagavond/donderdagmorgen.

Who should use the Intelligent Updater
Network administrators who are responsible for many computers, those who have a fast connection, and those who use newsgroups are at extra risk of viruses and other threats. They may want to use the Intelligent Updater. For them, the extra protection is worth manually downloading and installing definitions. The Intelligent Updater is updated daily.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan