• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

interactieve formule

Status
Niet open voor verdere reacties.

1107972

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2004
hoi,

ik wil voor mijn site een soort passwoord generator maken die gebasseerd is excell.

Het idee is dat je een gegeven getal moet invoeren en daarnaast een sleutel. De twee gegevens worden dan ingevoerd in een formule en er komt een nieuwe getal uit als resultaat.

Ik heb het vermoeden dat ik hiervoor de selectie interactief moet publiceren ofzo. Maar ik heb het met de help geprobeerd en ik kom er niet uit.

Is er toevallig iemand die mij een eindje op weg kan helpen of een goed alternatief weet.

Thanks

Hoe kom je aan het eerste getal en de sleutel? Ik denk dat je je vraag iets duidelijker moet formuleren. Ik geloof dat het probleem voor jezelf wel duidelijk is, maar voor de meeste mensen ziet het er uit als een "hij doet het niet"-vraag...

De sleutel is een waarde dan niet veranderd maar wel voor elke persoon anders is. Het andere nummer is een getal dat ergens anders op de site de vinden is die voor ieder persoon hetzelfde is.

De bedoeling is dat na het invullen van deze twee getallen er een nieuwe uitkomst verschijnt die het paswoord op dat moment is.

Dit paswoord kunnen ze dan weer ergens anders gebruiken.

Het is ook niet een hij doet het niet vraag maar meer een hij kan het niet vraag.

Kortom hoe moet ik zoiets maken met excell of zijn er andere mogelijkheden.

Moet natuurlijk wel online beschikbaar zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan