interactieve pagina maken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Daudt

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 aug 2022
beste forumisten, ik ben bezig om interactieve pagina's te maken (3 pagina's) voor een conferentie voor een vrijwilligersorganisatie.
Opmaak is in Indesign gemaakt en bewaard als PDF interactief.
Binnen de pagina's heb ik een link gemaakt dat verwijst naar informatie van bv. één van de sprekers. Op de pagina staat een foto van de persoon met een tekstregeltje "lees verder". Tekst "Lees verder" is gelinkt naar een bestand dat op mn burgblad staat.
Als ik het document opent dan werkt het prima. Maar zodra het naar een externe adres verstuurd wordt, dan kan de link niet geopend worden. De link geeft aan kan bestand niet vinden. Wat heb ik verkeerd gedaan of wat ben ik vergeten? Ik werk met een Macbook Pro.
Kunnen jullie mij hierin adviseren?

Ik heb je vraag maar even naar een andere sectie verplaatst. De memberchat is daar niet de perfecte plaats voor.

De fout is dat het bestand niet op jouw bureaublad moet staan, maar ergens op internet zodat het pad voor iedereen hetzelfde én toegankelijk is.

Laatst bewerkt:
dank voor de reactie en excuses voor mijn late reactie. Betekent dat mijn opmaak ofwel bestand in z'n geheel incl. alle onderdelen zoals tekst en foto verwijzing op een site moet staan? Het is voor een vrijwilligersorganisatie en ik weet niet of bestanden ed. daar geplaatst kan. Ik ga het proberen, thx.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan