interactieve site

Status
Niet open voor verdere reacties.

Patriezs

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2005
Ik ben opzoek naar een formulier waar mensen iets kunnen invoeren, bijvoorbeeld hun lievelingslied en dat je die dat meteen op de site ziet staan, dus het moet voor iedereen toegankelijk zijn. Maar de berichten moeten ook door mij te verwijderen zijn.

Voor een andere site ben ik naar zo een zelfde idee opzoek, maar dan met de mogelijkheid om een document mee te sturen, bijvoorbeeld een word document.

Is dit uberhaupt mogelijk?

Heb je basiskennis van html/css/php?

Zo nee, dan zou ik daar eerst even mee gaan klooien. Met php (icm MYSQL database) is het makkelijk om een interactieve site te maken. Op www.websitemaken.be zijn duidelijke tutorials te vinden.

Succes. :)

Oja, je kan natuurlijk ook een kant en klaar scriptje gebruiken. Dan moet je denken aan een soort nieuwsscriptje. :)

Nieuwe dingen leren is natuurlijk altijd goed, alleen ik heb niet zo veel tijd, zit nu tegen mn examens aan ed.

Een standaard dingetje is trouwens ook goed, om nog even je eerdere vraag te beantwoorden

Dan zou ik gewoon een forum installeren. Dat is veel makkelijker. Gratis forums zijn er zat. Zoals PHPBB. Misschien nog een portal eroverheen gooien, zodat het echt een site lijkt. Als je meer wilt zul je toch echt PHP moeten leren, of mazzel hebben en toevallig een perfect scriptje tegen komen. :)

Succes maar weer...

Waauuww, ik dacht dat er gewoon een simpel dingetje zou zijn waar bezoekers dan bijvoorbeeld een liedje in vullen en die dan hup op de pagina komt, maar dat werkt zo dus niet ;)
Zo iets als een gastenboek maar dan met veel minder velden die ingevuld moeten worden.
Ik ga je links even bekijken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan