Interface niet geregistreerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

blomj001

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 nov 2006
Ik heb office 2000.
In outlook kan ik kiezen voor "word gebruiken voor het bewerken van e-mailberichten. (zie "opties" en dan tabblad e-mailindeling).
Als ik dan een email wil verzenden geeft hij als foutmelding "Interface niet geregistreerd"
Ik heb office al een keer opnieuw geinstalleerd maar de fout blijft.
Heeft iemand een idee?

Je Zou Ergens In 't Register De Omschrijving Van Outlook Moeten Wijzigen (kan 'n Letter Of Leesteken Zijn, Ik Weet Alleen Niet Waar En Hoe,
Iemand Heeft Mij Hier Ooit Mee Geholpen (effectief), Wees Wel Voorzichtig In 't Register,

Succes

Frenk

Dank voor je reactie, en je waarschuwing.
Ik ga van een correct werkende (office) pc het rigister vergelijken met die van mijn pc.

ik heb ineens hetzelfde probleem. Ook als ik Word in Outlook uitschakel. Tot gisteren liep alles gewoon, nu kan ik in Outlook geen mail meer verzenden. Het lijkt me toch niet dat er ineens dingen in het register zijn veranderd. Wie herkent dit probleem en weet een oplossing?

Het register vergelijken heeft niet tot het gewenste resultaat geleid.
Heeft iemand nog een idee?

fout in OLE registratie

m'n systeem bleek niet stabiel. Ik vermoede een virus. Ik heb Norton 2004.
Ik heb via symantec een virus controle uitgevoerd. Geen virus gevonden maar liveupdate was daarna niet meer mogelijk. Via symantec opnieuw live update geintalleerd. Daarna werkte alles weer goed maar gaf outlook 2000 "fout ole registratie"
Na uitvoeren van "regsvr32 ole32.dll" (in uitvoeren) lijken alle problemen opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan