Interface wijzigen

Status
Niet open voor verdere reacties.

bruno-01

Gebruiker
Lid geworden
22 aug 2002
Hallo

Ik heb een vraag. Kan ik en wat heb ik daar voor nodig, de interface wijzigen van een programma. Wat bedoel ik.
Ik heb een freeware programma ( ZeroFootprint Crypt) en kan daarmee bestanden op een cd-rom zetten die gecrypt zijn. Als iemand zo,n bestand opent moet hij een wachtwoord ingeven. Bij het openen van zo'n bestand krijg je een venster te zien met daarin aanwijzingen en uitleg ( in het Engels). Het is deze tekst die ik wil aanpassen. Ik weet dat het niet simpel is omdat je dus in het programma zelf iets moet wijzigingen maar wie weet wat ik daar voor nodig heb....??

Als de teksten ineen apart bestandje zou staan, zou je het aan kunnen passen.
Dit gaat nu niet.

In het programma hebben ze de teksten "mee gebakken" (compileren).
Om de teksten aan te passen heb je de broncode nodig.
Daarin kan je dan de teksten aanpassen, en een nieuw, vertaald programma compileren.

hoe kom je aan de broncode?

Als je het prog opent diassembled kom je dan aan de broncode?
Ik heb een prog gekocht en sinds 17 jan is het freeware geworden echter bij het kopen werd mij beloofd door de ontwerper dat een NL met mijn samenwerking gerealiseerd zou worden. Sinds de freeware is gelijk alle support komen te vervallen en geeftde ontwerper geen reacties op emails.

Wat kan ik doen.

ik heb met IDA pro demo geopend om eventueel te kijken maar hier kom ik niet zo heel makkelijk uit.

Ook zou ik misschien een extra veld willen plaatsen.

Kijk hier voor het prog:

http://www.lemforever.com/bin/videoclubpro.exe

Laat maar weten svp ben erg benieuwd.

groeten,
Mike

Ik heb het programma bekeken en ook met IDA pro.

De vertaling zit niet in een apart bestand, maar verweven in de code.
Je moet dus de broncode hebben, anders kan je geen nieuwe taal toevoegen.

Helaas.

hoe doen ze dat dan?

Hoe doen ze dat dan met reverse engineering. Dan ga je toch zonder de broncode te hebben het prog in. Ik kan mij ook voorstellen dat MS geen broncode vrijgeeft maar toch zijn de proggies bekend.

groeten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan