intergiteit

Status
Niet open voor verdere reacties.

boris 555

Gebruiker
Lid geworden
22 apr 2001
Berichten
759
sinds het blaster virus moet je na het scannen een patch downloaden bij bill gates die patch hen ik MAAR
als ik hem laat draaien komt er een melding

de integriteit van het bestand Update.inf kan niet
worden gecontroleerd .ga na of de Cryptographic-sevice
op deze computer actief is .


is dit bij jullie bekend .
 
Probeer dit eens
U kunt geen updates installeren in Windows XP

Symptoom

Wanneer u automatische updates wilt configureren of wanneer u updates wilt installeren op uw Windows XP computer, kunt u tegen één of meer van de volgende problemen oplopen:
-u kunt de updates niet installeren
-u wordt gemaand één of meer updates te installeren terwijl die al geïnstalleerd zijn
-wanneer u tracht een update te installeren krijgt u een melding gelijkend op: Setup could not verify the integrity
of the file Update.inf. Make sure the Cryptographic service is running on this computer.

Oplossing

-sluit álle programma's inclusief antivirus programma's
-verwijder de map CATROOT2 die zich bevindt in C:\Windows\System32, waarbij C:\Windows het pad naar uw Windows
installatie is.

U kunt deze map makkelijk vinden door met rechts op het startmenu te klikken en dan te kiezen voor verkennen. Ga
naar C:\Windows\System32\Catroot2. Klik met rechts op de map CATROOT2 en kies verwijderen. Na de map verwijderd te
hebben sluit u Windows verkenner en installeert u de updates opnieuw.


bron: breekpunt.nl
 
Heb jij toevallig de link naar de site van microsoft met de oplossing, ik heb hem gezien op helpmij.nl maar kan hem nu niet meer vinden...:( Helaas was het op een andere pc anders bekeek ik gewoon even de gescshiedenis......
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan