Intern geheugen constant op 90%

Status
Niet open voor verdere reacties.

droersch

Gebruiker
Lid geworden
31 okt 2001
Vorige week heb ik op mijn laptop Windows Vista Business geïnstalleerd en de eerste week werkte alles goed. Vervolgens heb ik een driver update van de videokaart uitgevoerd en nu is mijn interne geheugen constant bezet en staat deze op 90% te werken.

Ik heb de videokaart drivers gedeinstalleerd maar dat heeft niet geholpen. Als ik bij taakbeheer bij prestaties kijk staat het fysiek geheugen de gehele tijd tussen de 85 en 95%. Maar er staat geen enkele taak open! Dus ik vraag me af wat de laptop aan het doen is.

Wat kan ik hieraan doen?

gebruikt jouw videokaart shared geheugen? dan kan het volgens mij zijn dat jouw videokaart geheugen vreet .

Geen idee. Hoe kan ik dat controleren?
De bedoeling van geheugen is toch om dat te gebruiken. Vista is vaak bezig met optimalisaties en dergelijke. Daarbij gebruikt hij dus het intern geheugen. XP was daar nog wat minder slim in.

Dat is heel fijn van Vista maar 90% van je geheugen gebruiken als je niks aan het doen bent vind ik een beetje overdreven.

De laatste 1,5 week heb ik me rot zitten zoeken naar een oplossing maar niks kunnen vinden. Ik heb inmiddels maar alles opnieuw geinstalleerd want ik werd er gek van.

Nu is mijn geheugen constant op 50/60% bezig en dat werkt toch een stuk aangenamer.

Is ook veel maar volgens de pc eigenschappen zit er maar 894 mb in dus dat is ook erg weinig voor vista.

Maar voor een beetje outlook, word en internetten is het genoeg.

Damn zou dr als ik jou was inderdaad even maar wat bij laten zetten ofzo...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan