Intern geluid laptop (ASUS)

• Onderwerp starter Onderwerp starter expi
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

expi

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2007
Ik heb een ASUS laptop, 1024 DDR, 256 MB Nvidia Geforce Go 6100, over het algemeen een lekker dingetje.

Het probleem is alleen, ik heb een tijdje geleden een headset in mijn laptop geplugged om rustig muziek te kunnen luisteren zonder anderen te storen. Hierna heb ik het niet meer kunnen uitvinden hoe ik het geluid terugkrijg wanneer ik mijn headset er uit haal. Ik heb geluid met mijn headset erin, maar zonder headset niets.

Ik heb al denk zo'n beetje alles geprobeerd bij audio-eigenschappen...

Iemand enig idee wat te doen ? Is het een hardware conflict ? Is er toch iets specifieks bij audio-eigenschappen ?

Bij voorbaat dank,

Als je alles hebt geprobeerd bij audio-eigenschappen, blijft de vraag over: heb je niets hoeven instellen bij audio-eigenschappen om er voor te zorgen dat je speakers geen geluid meer maakten als je de headset inplugde? Als dat namelijk "vanzelf" ging, heb je waarschijnlijk een mechanische voorziening in de input-jack waardoor het signaal naar de speakers werd onderbroken. Misschien wil dat lipje niet terugspringen als de headset er uit gaat.

ik heb hetzelde probleem, en waarschijnlijk met dezelfde laptop.

software matig is het niet, dat heb ik gechecked en ge dubbel checked.

dat er ergens een foutje inzit tijden het inpluggen zou kunnen,, maar lijkt me behoorlijk onwaarschijnlijk, aangezien er meerder dan al last van zouden moeten hebben..

de beste van de mycom winkel adviseerde mij om de latop opnieuw te installeren, maar ja die kreeg mijn internet verbinding ook niet aan de praat ( die ik na 2 klikken weer had lopen )

dus daar heb ik ook niet veel vertrouwen in... mocht je nou het probleem opgelost hebben ( at TS ) let me know here... dan kan ik hetzelfde doen ;)
groet

dm

Asus laptop geluidskaart stuk

Hebben jullie de vraag "speakers werken niet meer koptelefoon nog wel al bekeken"
wij hebben een F3 serie laptop van asus en daarvan bleken de geluidkaarten stuk te zijn. Heel spontaan na een maand of twee. Misschien is dit bij jullie type hetzelfde.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan