internal server error 500

Status
Niet open voor verdere reacties.

Veli

Gebruiker
Lid geworden
28 sep 2008
Berichten
32
Nu heb ik de volgende situatie;

2 computers naast elkaar

voorheen kon ik met beide computers inloggen in een bepaalde site en nu kan ik nog maar met 1 computer inloggen.

de ander geeft de melding "internal server error 500", terwijl de computer er naast wel gewoon inlogt, dus de theorie dat het aan de webpagina zelf ligt klopt dan niet lijkt mij.

dus gewoon via 1 en dezelfde internet account ook en met dezelfde (nieuwe) identieke computers naastelkaar met vista erop en IE 8.

alle standaard handelingen heb ik al verricht zoals nieuw IE8 en internet options resetten e.d.

Hoe kan ik dit oplossen?
 
De melding is duidelijk: De webserver kan de aanvraag niet verwerken.
Voor een mogelijke oplossing zou ik dus de webmaster van de website contacteren, zeker gegeven wat je zelf al gedaan hebt.

Overigens zou het ook kunnen zijn dat je de "compatibility option" in Internet Explorer moet aanzetten: Kijk even hier hoe je dat kunt instellen. Misschien helpt het.

Succes,

Tijs.
 
Hoi Tijs, met de compatibility option is alles in orde, in ieder geval van alles mee gedaan maar het werkt niet.

wat ik nu heb gedaan is Firefox geinstalleerd en dat werkt wel meteen en goed.

dus probleem opgelost zou je zeggen, maar nu weet ik nog steeds niet waarom ik er met IE niet in kan. ik zou het toch graag willen weten.
 
Dan zul je de preciesze webpagina-link hier moeten posten, anders kunnen we het niet 'naspelen'.

Tijs.
 
Dan zul je de preciesze webpagina-link hier moeten posten, anders kunnen we het niet 'naspelen'.

Tijs.

das geen punt;

het gaat om de site http://www.optie1.nl daar kan je als dealer inloggen en daar geeft ie de 500 error.

het is zo dat je er in kunt vanuit verschillende computers maar niet vanuit die ene computer natuurlijk, maar dat spreekt voor zich.
 
Natuurlijk heb ik geen geldige dealer-inlog, maar als ik op IE7 lekker wat fouts inklop, dan wordt ik zonder foutmelding doorgeleid naar deze webpagina, waar ik (zo te zien) een nieuwe poging mag gaan doen om in te loggen.

Misschien werkt die link van hierboven wél goed in Internet Explorer (8) op jouw computer.

Tijs.
 
Zet anders bij 'geavanceerd' even de 'vriendelijke http foutmeldingen uit'. Je krijgt dan wellicht een meer zeggende foutmelding. Vroeger wel eens een probleem gehad met een recordset die niet afgesloten was en waar IE de foutmelding netjes maskerde als een 'vriendelijke' 500.
 
Natuurlijk heb ik geen geldige dealer-inlog, maar als ik op IE7 lekker wat fouts inklop, dan wordt ik zonder foutmelding doorgeleid naar deze webpagina, waar ik (zo te zien) een nieuwe poging mag gaan doen om in te loggen.

Misschien werkt die link van hierboven wél goed in Internet Explorer (8) op jouw computer.

Tijs.

het klopt dat je op die pagina komt, van daaruit kan je of inloggen of nog een poging wagen.

de betreffende computer heeft trouwens IE8. twee identieke computers die gelijktijdig zijn aangeschaft, naast elkaar, de zelfde updates en software hebben en waarvan je met 1 wel gewoon kunt inloggen en met de ander KON inloggen tot een paar maanden geleden.

vreemd !!
 
Jammer dat je niet vermeld of het via die andere link wél werkt in IE8 vanaf de 'probleemcomputer'.

Natuurlijk kun je ook de moeite nemen een afspraak te maken met de websitebeheerder dat jullie samen zo'n sessie doen waarbij de websitebeheerder kijkt wat er verstuurd wordt vanaf jouw pc en dan mogelijk een idee zou kunnen hebben wat er aan je pc mis is.

Succes,

Tijs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan