Interne ántenne' niet optimale snelheid

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gabi Ionita

Gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2009
Thuis hebben wij een draadloos netwerk en had ik een vaste computer die via een linksys USB adapter verbinding verbinding maakte met het netwerk en internet. De snelheid was ongeveer 250 kbps gemiddeld. Geen topsnelheden, maar wel snel genoeg. Maar ik heb een laptop sindskort en ondanks dat de internet 'antenne' (ik ken de precieze benaming niet) een snelheid aan kan van 300 kbps, komt deze maximaal op 100 kbps uit. Dit is dus 2,5x zo traag dan voorheen terwijl ik op dezelfde plek zit. Weet iemand hoe ik dit sneller kan krijgen, want 100 kbps is natuurlijk niks.

Bedankt alvast,
Ionita

Niemand die het weet? Het is toch raar dat de router 300kbps aan kan, en de antenne van de laptop ook, maar dat er maar max. 90kbps gehaald wordt.

Niemand die het weet? Het is toch raar dat de router 300kbps aan kan, en de antenne van de laptop ook, maar dat er maar max. 90kbps gehaald wordt.

Hoeveel netwerken heb je in je buurt en hoe hoog is je signaalsterkte
zet alle signaalsterkte naar beneden

Bij dlink in de router lukt het bij cisco linksys niet.

Voordeel je pest er alle buren mee die voluit zenden omdat je De één zichtbaar is door zijn laag vermogen dus de draag golf van je laptop overstuurt de rest. Maar stel je zet beide laag
Bij drivers rechts klikken kan je soms het vermogen naar beneden zetten dus als er veel in uw Buurt zitten Plaats je voldoende ruis op de anderen hun frequentie maar te laag om uw netwerk aparatuur te zien. (de gevolgen kun je wel raden)

Dit is hetzelfde met gsm waar er onenigheid bestaat als elke mast hun draaggolven elkaar proberen weg te drummen ipv ze misbruiken en hun signaal op anderen hun draaggolf te zetten(door deze te synchroon te laten werken)en bijgevolg hun eigen verbruik te verminderen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan