interne DVD speler ontkoppelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

lucf

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2009
Berichten
64
Hallo

Ik wil mijn pc met de recovery cd's herinstallleren. Ik heb een DVD writer en een DVD speler. De DVD speler is defect, bij bestandsbeheer kan hij de cd/dvd's niet lezen.

Bij de herinstallatie doe ik cd in de DVD writer en het proces begint. Na enkele minuten moet ik cd 2 in de DVD speler stoppen (DVD writer gaat niet open), maar de DVD speler werkt niet dus herinstallatie functioneert niet.

Hoe kan ik de DVD speler uitzetten, zodat CD 2 ook naar de DVD writer (of een externe DVD speler) kan?

Groetjes
Luc
 
Ik heb de DVD speler afgekoppeld.

Recovery CD 1 weer geplaatst. Recovery programma wordt opgestart maar optie "bezig selecteren hersteloptie" wordt direct overgeslagen. Daarna krijg ik de melding "Geen gebruikerspartitie gevonden. Er wordt een gebruikerspartitie aangemaakt en de orginele fabrieksbestanden worden hersteld in de gebruikerspartitie". Vrijwel meteen daarna kriijg ik de melding "aanmaken gebruikerspartitie onmogelijk! systeemherstel kan niet verder gaan".

Daarna wordt de pc afgesloten. Bij opstart vraagt hij om een opstartdiskette. Windows start nu niet meer.

Ik heb geen opstartdiskette alleen de recovery diskettes, maar dan kom ik in een cirkeltje.

Wat nu.....om de pc weer aan de praat te krijgen?
 
...als ik de kapotte cd speler weer aansluit, dan werkt recovery weer. Echter tot het moment dat CD2 weer in de kapotte CD speler moet....

Nu heb ik de kapotte cd speler vervangen door een DVD brander. Maar dan werkt recovery weer de "gebruikerspartitie melding' met vastloper.

Enig idee wat ik nog kan doen?

De servicedesk van mijn winkelier geeft aan "ctrl - backspace" in de drukken en het hele systeem opnieuw te installeren. Maar "ctrl - backspace" werkt niet.

:confused:

ADMIN, KAN DIT BERICHT NAAR "BESTURINGSSYSTEMEN XP"?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan