Interne Harde schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.

RIPS10

Gebruiker
Lid geworden
22 mei 2011
Hallo allemaal,

Ik heb een tijdje geleden een Acer Aspire M7721 (Specificaties) gekocht.
acer-aspire-m7721-8w7r-gaming.jpg

Zoals je kunt zien kan ik er simpel 2 extra harde schijven in zetten. Heb even op internet rond gezocht en kwam er niet echt op uit wat voor harde schijven er nu eigenlijk in passen?

Had ze al gezien maar wist niet zeker of dat wel klopte.
western-digital-caviar-black.jpg

Dat gedeelte met de pinnetjes zie ik niet in het gat van mn computer zitten.

Laatst bewerkt door een moderator:
westerndigitalcaviarbla.jpg

Het grijze zie ik wel zitten maar voor het rode zie ik geen aansluiting of is dat ook niet nodig?

Laatst bewerkt door een moderator:
.... kan ik er simpel 2 extra harde schijven in zetten.
Zou inderdaad simpel moeten zijn. Schijf erin schuiven, aandrukken .... et voilà.
Kijk nog eens in de handleiding.

Wat je nodig hebt is een 3.5" SATA 3 schijf, ? GB, 7200 rpm, 64 mb.
'Leen' er desnoods eentje in een computerzaak om uit te proberen.

Als bijlage een paar foto's, denk dat er niks anders op zit om het in de winkel na te vragen?

Bijlagen

• 06062011018[1].jpg
    06062011018[1].jpg
    88,7 KB · Weergaven: 24
  • 06062011019[1].jpg
    06062011019[1].jpg
    87,8 KB · Weergaven: 45
@RIPS10: Nee, die pinnetjes heb je niet nodig, je kan er een normale Sata schrijf in schruiven en aandrukken, dan zou die gelijk moeten werken.
Ik weet niet of je nog ergens een Sata schrijf hebt liggen, zo ja dan even de pc uit hardeschrijf er even voorzichtig inschruiven, de pc opstarten en als hij niet meteen werkt in schrijf beheer formateren.

Radical Gamer

@RIPS10: Nee, die pinnetjes heb je niet nodig, je kan er een normale Sata schrijf in schruiven en aandrukken, dan zou die gelijk moeten werken.
Ik weet niet of je nog ergens een Sata schrijf hebt liggen, zo ja dan even de pc uit hardeschrijf er even voorzichtig inschruiven, de pc opstarten en als hij niet meteen werkt in schrijf beheer formateren.

Radical Gamer

Ok bedankt. Heb er hier nog geen thuis liggen. De vraag die nog overblijft is of ik de schijven in onderstaande link allemaal zou kunnen kopen voor deze aansluiting aangezien ze worden aanbevolen bij mijn computer?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan