interne kaartlezer

Status
Niet open voor verdere reacties.

ericvanbelgie

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 apr 2002
Ik bezit een interne kaartlezer van het merk ENLIGHT, na het formateren zijn de drivers natuurlijk weg en werden niet bijgeleverd op CD.
Op het internet vind ik nergens de drivers terug voor die kaartlezer , ook de helpdesk moet ze bestellen via een leveransier dus indien iemand die drivers bezit of ergens ze weet te vinden, gelieve dan een seintje te geven op het net.

Laatst bewerkt:
Hoe kwam je dan eerst aan de drivers?

Het is niet hoopvol , zelfs op driverguide vindt ie niks

Laatst bewerkt:
Weet je zeker dat het merk van de cardreader Enlight is, op de site van Enlight blijkt namelijk dat ze die niet maken.

ok

Mijn PC was standaard bij aankoop met de drivers, de helpdesk 0900 melde mij dat de drivers niet op CD afzonderlijk zijn bijgeleverd en dat het merk die is wat ik hier opnoemde, PS er staat niks op die kaatenlezer dus ik weet dan ook niet wat of hoe.

Enlight maken kasten, voedingen, cd/dvd drives, servers maar geen cardreaders. Misschien kast open maken, kijken of er binnenin wat op de cardreader staat.

P.S. ben nog steeds zoekende voor je, al 41 sites gehad :confused:

proficiat

In het frans zeggen ze chapeau bas... proficiat wie zoekt die vind, ik zal alvast zien wat de juiste is maar het is wel dat wat ik nodig heb !!!

:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan